۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۶۲۲۲۱

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده های طلاب خوزستانی

مسؤول مشاوره مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده های طلاب تحت عنوان الگوهای خانواده اخلاقی خبر داد.
 مسابقه کتابخوانی

حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول مشاوره مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده های طلاب خبر داد و گفت: این مسابقه تحت عنوان الگوهای خانواده اخلاقی در اسفندماه سال گذشته برگزار و روز گذشته اسامی افراد برتر مشخص شد.

مسؤول مشاوره مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه 40 نفر از سطح کل مدارس استان به عنوان برترین ها مشخص شدند، خاطرنشان کرد: در این مسابقه 900 کتاب توزیع و هزار و 800 نفر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان شرکت کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده های طلاب سراسر استان است، اظهار داشت: از هر حوزه یک نفر انتخاب شد که جوایزشان هفته آینده به آنها تقدیم می شود.

حجت الاسلام پشم فروش در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مرکز مشاوره حیات طیبه ابراز داشت: در این باره کارگاه تربیت کودک و همسرداری راه اندازی و تا دو هفته پیش رو ادامه خواهد یافت که در این باره کارگاه کودک از سوی حجت الاسلام شریفی و کارگاه همسرداری از سوی حجت الاسلام حصاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های مرکز مشاوره حیات طیبه در اهواز ویژه طلاب، روحانیان و خانواده هایشان از مدارس مختلف شهر است، عنوان کرد: طرح مذکور با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان در حال برگزاری است که شاهد استقبال بسیار خوب روحانیت و خانواده هایشان هستیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات