۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۱۷۷
امام جمعه امیدیه:

حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است

امام جمعه امیدیه گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است، امروزه ذائقه ما به کالای غرب گرایش دارد اما با فرهنگ سازی باید چنین ذائقه ای را تغییر داد.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امام جمعه به عنوان مسؤول اصلی انقلاب اسلامی، موظف به بیان آنچه که در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی است که با روشنگری و بیان حقیقت انقلاب اسلامی قطعا مردم میل بیشتری به حضور در نماز جمعه خواهند داشت.

امام جمعه امیدیه ادامه داد: آنچه که شایسته انقلاب اسلامی است از تریبون نمازجمعه بیان شود، تخریب و توهین صورت نگیرد، واقعیت انقلاب اسلامی بیان شود. قطعا یک امام جمعه با رعایت چنین مواردی، نمازگزاران بیشتری را به حضور در نمازجمعه ترغیب خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه فرهنگ سازی را یکی از وظایف ائمه جمعه برشمرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است، امروزه ذائقه ما به کالای غرب گرایش دارد اما با فرهنگ سازی باید چنین ذائقه ای را تغییر داد.

حجت الاسلام علیزاده بیان داشت: ذکر محبت را زیاد می کند، متأسفانه برای جوان امروزی از غرب در رسانه ها و محافل مختلف زیاد سخن گفته شده است؛ بنابراین به جای سخن گفتن از اسلام و انقلاب، محبت غرب را در دل شان کاشتیم و از پیشرفت غرب برای شان گفتیم.

وی با بیان اینکه حقایق دین و انقلاب اسلامی به عموم مردم به ویژه جوانان گفته نشده است، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم و قشر روحانیت بسیار کم است از این رو حقایق بسیاری از تاریخ انقلاب اسلامی ناشناخته می ماند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات