۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۶۲۱۶۴
آیت الله ‌آملی لاریجانی:

حل مشکلات معیشتی در گرو همفکری قوا و همدلی مردم است

رییس قوه قضائیه تأکید کرد: مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است که ان شاءالله با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم ان شاءالله مشکلات حل می‌شود.
آیت الله آ‌ملی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در نشست خبری مشترک روسای سه قوه گفت: همانطور که آقای رئیس جمهور اشاره کردند مهمترین محور بحث های جلسه مسئله همدلی و وحدت بین قوا در حل مشکلاتی مردم بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است که ان شاءالله با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم ان شاءالله مشکلات حل می‌شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: ما می‌دانیم بزرگترین مشکل کشور، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی کمک می‌کند و در صحنه خواهد بود و با همکاری مجلس و دولت طرح‌هایی را در این مسئله ارائه خواهد کرد ما مطمئنم این کشور با وجود منابع قوی و غنی می‌تواند بر همه چالش‌ها فائق بیاید.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: با نیروی انسانی قوی و با استعداد و با جوان های در صحنه و همچنین با حضورگسترده و بصیر مردم مشکلات حل می‌شود اما شرط آن همدلی و وفاق است.

رئیس قوه قضاییه افزود: ان شاءالله امیدوارم این جلسه میمون و مبارک بتواند در راستای حل مشکلات بسیار موثر باشدپیام این جلسه پیام وحدت و همدلی بود و با شنیدن مشکلات از زبان نمایندگان و رئیس جمهور و رئیس مجلس در این جلسه و جلسات مشابه امیدوارم قدم موثری برای حل مشکلات برداشته  و مشکلات در حدی که میسور است برطرف کند./۱۳۲۳/

ارسال نظرات