۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۶۲۱۲۶

حمایت از "انتشار پایان‌نامه‌های برتر "کتاب سال حوزه" در قالب کتاب"

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی به منظور بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک همایش کتاب سال حوزه و مؤسسه خانه کتاب، با مدیر عامل و معاون فرهنگی و پژوهشی آن مؤسسه دیدار کرد.
حمایت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، دبیرهمایش کتاب سال و جشنواره مقالات علمی حوزه به منظور بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک همایش کتاب سال حوزه و موسسه خانه کتاب، با مدیر عامل و معاون فرهنگی و پژوهشی آن مؤسسه دیدار کرده و درباره زمینه‌های مشترک همکاری گفتگو کردند.

حمایت از پژوهشگران و منتخبان همایش کتاب سال حوزه، خرید و ارسال کتاب‌های برتر همایش به کتابخانه های سراسر کشور و اهدای کتاب‌های برگزیده کتاب سال حوزه به شخصیت‌های علمی حوزوی و دانشگاهی سراسر کشور، از محورهای این نشست بود.

در این نشست، حمایت از انتشار پایان نامه‌های برتر همایش کتاب سال حوزه در قالب کتاب، مورد توافق طرفین واقع شد.

 در ادامه این دیدار، ظرفیت‌های مشترک همکاری دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه و دبیرخانه همایش کتاب جمهوری اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام دبیرخانه کتاب سال حوزه، توافقات این نشست پس از  امضای تفاهم نامه ای میان موسسه خانه کتاب و معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه (که بزودی انجام خواهد شد) اجرایی می شود.

خاطر نشان می شود مؤسسه خانه کتاب، از مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که متولی امر کتاب در کشور است و برگزاری همایش کتاب سال جمهوری اسلامی را نیز بر عهده دارد ./925/ د 103/ش

ارسال نظرات