۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۶۲۱۰۸
مدیر مرکز تخصصی نماز:

به وقت شام، نمایش پشت صحنه امنیت و آرامش امرزو ماست

حجت الاسلام آیتی بیان کرد: فیلم به وقت شام یک نمایش از اتفاقاتی است که در پشت صحنه آرامش وامنیت کشور در جریان است.
به وقت شام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز بیان کرد: فیلم به وقت شام یک نمایش از اتفاقاتی است که در پشت صحنه آرامش وامنیت کشور در جریان است.

وی افزود: هنرمندان متعهد ما، می توانند غبار فراموشی و غفلت را از ذهن جامعه پاک کنند و اتفاقاتی که برای عموم مردم نمی افتد و مردم عادی آن را تجربه نمی کنند، برای آنها ملموس و محسوس کند.

حجت الاسلام آیتی با اشاره به ناسپاسی عده ای کمی نسبت به زحمات این پاسداران امنیت ادامه داد: تصور تجربه هر کدام از اتفاقات این فیلم برای هر کس کافیست که قدردان تلاشهای مدافعین حرم و همه کسانی که برای امنیت کشورمان تلاش می کنند باشد.

مدیر مرکز تخصصی نمازبیان کرد: فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می کنند و از خانواده و همه تعلقات دنیا می گذرند و در مقابل انسانهای سفاک و حیوان صفت مردانه می ایستند تا جامعه و وطنشان روی ناآرامی نبیند.

ایشان با اشاره به بعضی که خود را هنرمند می نامند و آثارشان سیاه نمایی از کشور و القای روح نا امیدی است افزود: ضرورت وجود هنرمندانی هم چون آقای حاتمی کیا بیش از گذشته احساس می شود. هنرمندانی که تلاشهایی که در پشت صحنه اداره و حفظ امنیت کشور را اتفاق می افتد را نشان بدهند و احساس توانمندی و امید را به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام آیتی بیان کرد: پس از اکران فیلم «به وقت شام» برای جمعی از اساتید، مبلغان و کارکنان مرکز تخصصی نماز، این فیلم مورد تحسین و استقبال حاضرین قرار گرفت که جا دارد بنده از طرف مرکز تخصصی نماز از زحمات عوامل سازنده  این فیلم غنی تشکر و قدردانی کنم./876/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات