۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۶۲۰۳۰
امام جمعه اصفهان:

هرگز نگفته‌ام از کشاورزان حمایت نمی‌کنم

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه هیچگاه نگفته ام که از کشاورزان حمایت نمی کنم، گفت: بنده از ادامه اعتراضات خیابانی حمایت نمی کنم چراکه این کار جایز نیست، به عنوان امام جمعه در تمامی دیدارها و برنامه ها به دنبال برطرف کردن مشکلات در حوزه آب بوده ام.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای سازمان نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اعتراض برخی از کشاورزان به انتقال آب به یزد با بیان اینکه آب، جزء انفال و برای عموم است، اظهار داشت: دولت باید موضوع تقسیم آب را به دست گیرد و آن را به صورت عادلانه تقسیم کند.

وی با بیان اینکه بحران آب در استان اصفهان فقط کشاورزان را درگیر نکرده است، افزود: بحران آب بر روی مسأله شرب، صنایع، آبیاری درختان و غیره تأثیرگذار است و همه مسئولان در استان و کشور برای برطرف کردن و کاهش مشکلات ناشی از بحران آب در استان اصفهان در تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در گذشته برای برطرف کردن بحران آب تصریح کرد: با وجود آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء متأسفانه سد تونل سوم کوهرنگ در زمان مناسب به قرارگاه خاتم‌الانبیاء واگذار نشد و ساخت این سد به تعویق افتاد اما امروز این کار از سر گرفته شده و در سال‌های آینده شاهد آبگیری این تونل خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: بنده در نماز جمعه به کشاورزان معترض گفتم این شعارها از شما نیست؛ بنده از ادامه اعتراضات خیابانی حمایت نمی کنم چراکه این کار جایز نیست اما هیچگاه نگفته ام که از کشاورزان حمایت نمی کنم، بنده به عنوان امام جمعه در تمامی دیدارها و برنامه ها به دنبال برطرف کردن مشکلات در حوزه آب بوده ام، مشکلات مربوط به این بخش را به مسئولان کشوری و حتی رهبر معظم انقلاب انتقال داده ام و همچنان پیگیرم.

آیت الله طباطبایی نژاد به باطل شدن حکم دادستان استان چهارمحال و بختیاری برای منع آغاز پروژه سد تونل سوم خبر داد و افزود: در پی پیگیریهای چند روز گذشته از طریق معاون اول رئیس قوه قضائیه این حکم باطل و عملیات احداث سد آغاز شد.

وی عنوان کرد: بهتر است کشاورزان به فکر آبروی خود نیز باشند و با راهپیمایی سابقه ولایی و انقلابی خود را خدشه دار نکنند، نباید به گونه ای رفتار کرد که برای دشمنان این انقلاب بهانه ایجاد شود و آنان سوء استفاده کنند، از سوی دیگر کشاورزان از راه های قانونی و از طریق نمایندگان خود همچون گذشته مشکلات را پیگیری کنند./1304/د103/ب1

ارسال نظرات