۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۶۲۰۲۹
آیت الله طباطبایی‌نژاد:

امنیت کشور مرهون شهدا و جانبازان است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به دشمنی و جنگ دنیای کفر با ایران اسلامی، گفت: امنیتی که در کشور وجود دارد از سایه سر جانبازان و شهدا است بنابراین باید همه این مهم را درک کنیم و جانبازان را مورد احترام خود قرار دهیم.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد در حاشیه دیدار جانبازان دفاع مقدس که به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در آسایشگاه شهید مطهری(ره) انجام شد با تبریک روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) آن حضرت را سید و سالار جانبازان جهان اسلام دانست و ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که اتاق‌های خوب و بهتری برای جانبازان عزیز تهیه شود، البته مسئولان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید قدر این جانبازان را بدانند، افزود: ارزش این افراد از شهید بالاتر است چراکه شهید، جان خود را بر دست گرفته و شهید شده است اما این افراد جان را بر دست گرفته اند و به نوعی هر روز شهید می‌شوند چراکه هر روز سختی می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به دشمنی و جنگ دنیای کفر با ایران اسلامی تصریح کرد: امنیتی که در کشور وجود دارد از سایه سر جانبازان و شهدا است بنابراین باید همه این مهم را درک کنیم و جانبازان را مورد احترام خود قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با انتقاد از عدم ساماندهی مکان‌های عمومی شهر اصفهان برای جانبازان خاطرنشان کرد: به همه شهرداران سفارش کرده ام که خیابان ها، مکان های دیدنی و تفریحگاه‌ها را برای این عزیزان مناسب سازی کنند که تا کنون این مهم، به صورت کامل محقق نشده است؛ این افراد بهترین‌های ما هستند و ما باید این کار را برای بهترین افراد جامعه انجام دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: این افراد با وضعی که دارند همواره شکر و حمد خداوند متعال را انجام می‌دهند و مشاهده می کنید کسی که قطع نخاع است و سال های زیادی است که به سختی زندگی می کند، این وضع را تحمل کرده و اعتراضی نمی کند، این درس بزرگی است برای همه ما به ویژه جوانان که در راه خدا و رسیدن به اهداف الهی باید تحمل داشت./1304/د103/ب1

ارسال نظرات