۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۶۲۰۰۴
در شب ولادت سیدالشهدا؛

۴ طلبه مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان معمم شدند

۴ طلبه مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در شب ولادت سیدالشهدا به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان عمامه گذاری مدرسه علمیه امام خمینی ره

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: طی جشن مفصل مردمی و با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان روز گذشته مراسم عمامه گذاری در مسجد سیدالشهدا اندیمشک برگزار و 4 طلبه مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان خاطرنشان کرد: در این مراسم اقشار مختلف مردم، مسؤولان و ائمه جمعه اندیمشک و الوار گرمسیری حضور پیدا کردند و برای نخستین بار است که مراسم عمامه گذاری در میان مردم برگزار می شود و امیداوریم که همه ساله چنین مراسمی را در جمع مردم برگزار کنیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: مرسوم است که طلاب حوزه علمیه سفیران پس از پایان سطح دو و ادامه تحصیل در مقطع سه و انجام فعالیت های تبلیغی این امکان برایشان فراهم می شود که پس از مراحل اولیه و قانونی نسبت به امر تلبس، مجوز تلبس دریافت می کنند و سپس به لباس روحانیت نائل می شوند.

حجت الاسلام آذرافروز افزود: لباس روحانیت مسؤولیت طلاب را دو چندان می کند و مردم طلاب معمم را محل رجوع و دریافت مباحث شرعی، اعتقادی و دینی پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم عمامه گذاری نماینده ولی فقیه در خوزستان بود، گفت: از این پس طلاب معمم فعالیت های تبلیغی را در مساجد، هیأت ها و محافل مذهبی پیگیر می شوند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان عنوان کرد: در این مراسم از 3 پاسدار نمونه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تقدیر به عمل آمد و در پایان نیز مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام سوم شیعیان برگزار شد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات