۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۶۱۹۷۶

انتشار یک‌هزار و دویست عنوان کتاب درباره با دفاع مقدس در سال ۹۶

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس برای رده‌های سنی مختلف در کشور چاپ و منتشر شده است.
کتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده قاسم‌زاده بیان کرد: از مجموع کتاب‌های چاپ شده در سال گذشته، 20 عنوان در استان بوشهر رونمایی شده است.

 وی افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه است که در این زمینه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر مبنای سند راهبردی تدوین شده برای ترویج این فرهنگ، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف ترسیم کرده است.

 قاسم‌زاده گفت: محورهای مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر مشارکت روحانیون، زنان و پیشکسوتان، تدوین دایره‌المعارف، جغرافیا و تاریخ دفاع مقدس و راهبرد اصلی اقتدار، پایداری و عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی متمرکز است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ادامه داد: حماسه هشت سال دفاع، نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی است که باید همواره در مسیر حفظ ارزش‌های آن تلاش شود.

 وی تاکید کرد: کلید وحدت و پیروزی در نظام اسلامی ایران، دفاع مقدس است و هیچ‌کس نمی‌تواند از فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیرد./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات