۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۶۱۹۶۵
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان؛

کارگاه پیوندهای آسمانی برای ۲۸ زوج طلبه برگزار شد

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از برگزاری کارگاه پیوندهای آسمانی با همکاری مرکز مشاوره بین الملل و با حضور ۲۸ زوج جوان خبر داد.
حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: کارگاه پیوندهای آسمانی با همکاری مرکز مشاوره بین الملل و با حضور 28 زوج جوان اسفندماه سال گذشته در محل دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در این کارگاه طلاب جوان به همراه خانواده هایشان حضور پیدا کردند، ابراز داشت: در این کارگاه، گزارش از خدمات مرکز به خانواده های طلاب ارائه شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: کلاس مشترکی برای طلاب جوان به همسران شان از سوی حجت الاسلام روح الله شریفی از اساتید برجسته در زمینه مسائل خانوادگی تشکیل شد.

حجت الاسلام کلاه کج خاطرنشان کرد: یک کلاس اختصاصی برای برادران از سوی حجت الاسلام شریفی و یک کلاس اختصاصی برای خواهران از سوی خانم فرطوسی در زمینه مسائل خانواده و مدیریت روابط و تفاوتهای عاطفی زن و مرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در پایان کارگاه، بسته فرهنگی و هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد، گفت: برای برگزاری این کارگاه جلسات متعددی با مرکز مشاوره بین الملل و مدیریت آن جناب آقای دکتر پونده نژاد برگزار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات