۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۶۱۹۶۳
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

تحقق اهداف رهبری در گرو همدلی و همراهی است

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ارزش های آن برای ما ارزشمند هستند، گفت: با همراهی و همدلی و صلابت مردم و مسؤولان اهداف مدنظر رهبری تحقق پیدا می کند.
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مسؤولان نظام اسلامی در پای رهنمودهای رهبری نه یک قدم عقب تر و نه یک قدم جلوتر روند بلکه محکم و استوار در برابر زورگویی ها و خواسته های ناحق دشمنان ایستادگی کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: ملت و مسؤولان ثابت کردند که همراه رهبر معظم انقلاب هستند و چنین همراهی باید در صحنه به همگان نشان داده شود.

این مقام مسؤول گفت: همگان برای وحدت یکپارچه زیر بیرق رهبری، با اهداف رهبری و برای عزت و اعتلای اسلام و نظام مقدس اسلامی در صحنه حضور داشته و به جلو حرکت می کنند.

حجت الاسلام بهرام پور افزود: مسؤولان فناوری و انرژی هسته ای کشور با هوشیاری و پیرو رهنمودهای رهبری گام بردارند تا دشمن سرجایش نشانده شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و ارزش های آن، اسلام، قرآن و رهبرمعظم انقلاب برای ما ارزشمند هستند و ان شاءالله با همراهی و همدلی و صلابت اهداف مدنظر رهبری را تحقق بخشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا غرب در برابر فعالیت های صلح آمیز هسته ایران کارشکنی می کند، تصریح کرد: دشمنان در پی بهانه برای گذاشتن سنگ لای چرخ جمهوری اسلامی هستند و در این باره از هر فرصتی استفاده می کنند و با نگرانی از فعالیت های دانشمندان هسته ای تلاش دارند تا مانع دسترسی نظام اسلامی به دستاوردهای هسته ای مشابه خودشان و آنچه به دست نیاورده اند، باشند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات