۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۸۸۵
سردار سلامی:

زیبنده نیست برخی همانند دشمن، با دوستان خود رفتار کنند | وقوع جنگ سبب نابودی اسرائیل می شود

جانشین فرمانده سپاه گفت: جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته است و فکر نکنند که جنگ های جدید مانند جنگ های گذشته بود، بدانند هر جنگی صورت گیرد مساوی با نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: حضرت سیدالشهدا به ما آموخت که تنها راه نجات و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می گذرد.

وی افزود: پیکار با ستمگران هیچ حد و مرزی نمی شناسند، مردان سپاه از روزی که لباس مقدس جهاد را بر تن کردند یک لحظه میدان را ترک نکرده و از خطرات نترسیدند و مانند کوهی از آرامش در برابر طوفان ها ایستادند و سپر بلای امت اسلام شدند.

سردار سلامی با بیان این که سپاه دائما رصد می کند تا نفوذی ها وارد کشور نشوند، اظهار داشت: وارد 40 سالگی انقلاب بزرگ اسلامی ایران شدیم که امتداد یافته عاشورای حسینی است، انقلاب اسلامی بر سیطره آمریکا در ایران خاتمه داد و استقلال، آزادی، عزت و اقتدار را برای مردم به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: حضرت امام می دانست که وقتی خورشید اسلام طول کند کفار و مشرکان در برابر آن می ایستند اما آموخته بود که باید قوی عمل کرد و به دستور ایشان سپاه پاسداران به عنوان نهادی نیرومند تشکیل شد، از همان روزهای اولیه انقلاب همه مستکبران از همه سناریوها، سیاست ها و ابزارها استفاده کردند تا دوباره به تاریخ ملت بازگردند و انقلاب را به شکست بکشانند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان این که ملت ایران به برکت رهبری های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای قدرتمند مسلح ایستادگی کردند، ابراز داشت: ملت ایران در برابر همه توطئه ها مقابله کرد، محور همه توطئه های استکبار آمریکای جنایتکار بود و همه این سناریوها برای نابودی انقلاب طراحی شد و این دسیسه ها ابعاد جهانی داشت.

وی عنوان کرد: نابرابرترین و ناعادلانه ترین جنگ ها بر ملت ایران تحمیل شد که دفاع مقدس از جمله آن ها است، تمام توطئه ها برای این بود که ملت انقلابی تسلیم شوند اما همه مردم و نیروهای مسلح به میدان آمدند و مقابله کردند و پیروز شدند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ایران قامت برافراشتند، امروز سپاه با شناورهای خود دل دریا را می شکافد و تمام پهنه دریا رصد می شود،دیدیم که وقتی تفنگداران آمریکا وارد آب های ایران شدند به سرعت دستگیر شدند، امروز نیروهای زمینی هزاران گردان رزمی را آماده کرده اند و نبرد در زمین حتی در تصور دشمنان نیست.

وی اضافه کرد: آن ها حتی فکر یک عملیات کوچک زمینی نمی کنند، نیروی زمینی در جنوب شرق کشور در برابر اشراری که از آل سعود کمک و هدایت می شوند ایستاده اند، در شمال غرب کشور نیروها در دژ های مستحکم ایستاده اند و همه مرزها تحت کنترل، اشراف و صلابت اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه با بیان این که دست ها روی ماشه قرار داد و موشک ها آماده هستند، گفت: هرلحظه دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند شلیک خواهد شد و کار موشک ها را قبلا دیده ایم، دشمنان نیز این قدرت عظیم را به رسمیت شناخته اند.

وی افزود: آمریکایی ها در سوریه دیگر هیچ استراتژی، راهبرد و سیاستی ندارند و در حاشیه سیاست های منطقه قرار گرفته اند از این رو عملیات کور و مضحک انجام می دهند، ما راه غلبه بر دشمنان را آموختیم و می توانیم منافع حیاتی دشمنان را در نقطه دلخواه خود مورد هدف قرار دهیم.

سردار سلامی با بیان این که دشمنان ایران را تحریم اقتصادی کرد تا کشور فلج شود، اظهار داشت: جوانان ایران به صحنه آمدند و در حالی که دشمن ما را در محاصره علمی، فنی، صنعتی و اقتصادی قرار داده بود کارهای بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: جوانان کشور را به ایرانی تبدیل کردند که ماهواره ها را در مدار قرار داد و انرژی صلح آمیز هسته ای را ایجاد کرد و نشانه های آشکار پیشرفت در همه عرصه ها را نشان داد، دشمنان رهبر انقلاب را که فرازهای پرتلاطم کشور را هدایت کرده اند  مورد هدف قرار دادند و فرماندهان سپاه را تحریم کردند و عملیات روانی علیه سپاه انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه ابراز داشت: از دشمنان نمی توان گله ای داشت اما گاه می بینیم که برخی از دوستان البته انگشت شمار چشم در چشم ما می دوزند و تبریک می گویند و پژواک صدای دشمنان می شوند زخم زبان می زنند، البته یاد گرفته ایم که از ملامت ملامت گران نهراسیم اما این زیبنده نیست که برخی همانند دشمنان، با دوستان خود رفتار کنند.

وی عنوان کرد: امروز وقتی رهبر انقلاب بر حمایت از کالای ایرانی تأکید دارند یعنی به درجه ای از علم، صنعت و تکنولوژی و فناوری و خودکفایی رسیده ایم که می توانیم همه نیازها را از داخل تأمین کنیم و این به معنای شکوفایی اقتصادی است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواستند ما را از نفوذ در مناطق مورد نظر محروم کنند اما ما توانستیم سرزمین های بسیاری را از سیطره دشمنان خارج کنیم، امروز جهان اسلام میدان جهاد علیه مستکبران است اما دشمنان کاری از پیش نبردند، آمریکا، انگلیس، مستکبران و رژیم سعودی بدانند که ملت ایران تغییری نکرده و انقلابیون از انقلاب دفاع می کنند.

وی اضافه کرد: ما امروز از هر زمان دیگری در ابعاد گوناگون قوی تر هستیم، به دشمنان می گوییم فکر نکنید که مشکلات اقتصادی جامعه عاملی برای جدایی مردم از نظام است، مشکلاتی داریم اما آن ها را حل می کنیم، آمریکایی ها  و مستکبران به مشکلات مردم خود توجه کنند؛ مردم ما بهتر از مردم شما زندگی می کنند و صبورتر هستند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: ایران متعهد به تعهدات خود است و اگر دیگران از تعهدات دست بردارند یک ادراک اشتباه است، ما دست از دفاع از مظلومان بر نمی داریم و قدرت دفاعی خود را کاهش نمی دهیم، آیا عاقلانه است که با وجود تهدیدات خود را خلع سلاح کنیم؟ دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

وی افزود: صهیونیست ها بدانند که ما آن ها را خوب می شناسیم و می دانیم که بسیار آسیب پذیر هستند، رژیم صهیونیستی عمق و عقبه ندارد و به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما است، هر نقطه ای از سرزمین تحت اشغال رژیم صهیونیستی تقاطع آتش از شمال و غرب است و راهی برای فرار ندارند؛ جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته است و فکر نکنند که جنگ های جدید مانند جنگ های گذشته بود، بدانند هر جنگی صورت گیرد مساوی با نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و کوچکترین هدف موجودیت آن ها است، باید مراقب رفتار خود باشند./1323/

ارسال نظرات