۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۱۸۷۳
امام جمعه همدان:

امنیت ایران اسلامی به برکت نیروهای قدرتمند نظامی است

آیت الله طه محمدی گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و رشادت های ایرانیان در عرصه جهاد، دشمنان خواب ورود به ایران را می بینند و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار بیان داشت: امام حسین(ع) برای پاسداری از دین الهی و مبارزه با منکرات قیام کرد.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش های انسانی و مقابله با منکرات وظیفه همه است و امام حسین(ع) با جانفشانی خود در کربلا به همه درس آزاد مردی را داده است.

امام جمعه همدان گفت: آل سعود بدون اینکه حرمت اسلام را نگه دارند حتی در ماه های حرام که از نظر اسلام در این ماه ها جنگ یک کار حرامی است به جنگ و خون ریزی آن هم در کشورهای اسلامی می پردازد و حتی ظواهر اسلام را رعایت نمی کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شناخت جایگاه امام جسین(ع) افزود: باید همه در راستای معرفت امام حسین(ع) مطالعه و ایمان خود را بالا ببرند تا بتوانیم به خوبی این شخصیت الهی را به جهانیان بشناسانیم.

آیت الله طه محمدی گفت: امام حسین(ع) پاسدار همه خوبی بود و برای همه انسان ها بهترین الگو در تمامی زمینه های ایثار، جهاد، شهادت و همه خوبی ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) از ارتش ابراز کرد: قبل از انقلاب ارتش مقابل مردم ایستاده بود اما امروز به برکت انقلاب و امام خمینی(ره) و حمایت های ایشان از این نهاد مردمی ما ارتشی قوی و بی نظیر داریم که در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه شهدا راه امام حسین(ع) را پیش گرفته اند گفت: کسانی که در پاسداری از کشور و دین به شهادت می رسند ادامه دهندگان را حسینی هستند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت دو پاسدار در غرب کشور در مبارزه با اشرار در چند روز گذشته خاطرنشان کرد: این دو پاسدار شهید راه کربلا و راه حسین(ع) را در پیش گرفته اند.

آیت الله طه محمدی گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و رشادت های ایرانیان در عرصه جهاد دشمنان خواب ورود به ایران را می بینند و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

وی در ادامه افزود: آمریکا، اسراییل و آل سعود با حمله به سوریه به دنبال جنگ با ایران بودند اما امروز به برکت ارتش، سپاه و بسیج ایران به جزیره ای امن در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه همدان در پایان گفت: امروز آمریکا با بحران های فراوانی همچون کشت و کشتار در مدارس و مسایل این چنینی رو به رو است اما به جای اصلاح امور خود به جنگ و خون ریزی در کشور اسلامی و فقیر می پردازد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات