۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۱۸۷۱
امام جمعه موقت بوشهر:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان نظام اسلامی است

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود را به خوبی انجام داده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به خار چشم دشمنان خارجی ما تبدیل شده است چراکه سپاه ضربات زیادی را به آنها وارد کرده، بنابراین باید سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی تقویت و حفظ شود.
حجت الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سوم تا پنجم شعبان عید کربلائیان است چراکه تولد سراسر نور امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه امام حسین(ع) در اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی و نیز حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ولایتمداری الگو هستند اظهار داشت: کسی که از شجاعت برخوردار است ولایت دارد و معنویت بر وجودش حاکم است یعنی در افق ذهنی خود از یک فرد دستور می گیرد و این همان ولایت است.

وی ولایت را به معنای فرمانبری و تبعیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر از ولایت فقیه سخن می گوییم بدین معناست که خداوند به ما دستور داده که حرف او را بشنویم؛ بایستی ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل العباس(ع) یاد گرفت.

حجت الاسلام دشتی اظهار داشت: فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به خانواده و به ویزه فرزندان خود اطلاع دهید تا فرزندانتان محبت شما را به اهل بیت(ع) ببینند.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار تصریح کرد: سپاه مجموعه و نهاد مقدسی است و در کنار سایر مجموعه ها برای حفظ دستاوردهای این نظام تاسیس شده است و در کنار همه این تهدیداتی که متوجه نظام ما است این سپاه همچون ارتش ایستاده است.

وی اضافه کرد: زمانیکه مرزهای کشور به کمک بیشتری نیاز داشته باشند این سپاه و بسیج هستند که به یاری ارتش می آیند و در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می کنند؛ سپاه در دیگر عرصه ها همچون فرهنگی و اقتصادی علی رغم اینکه وظیفه ای بر عهده ندارد اما برای کمک به جامعه فعالیت می کند.

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود را به خوبی انجام داده است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به خار چشم دشمنان خارجی ما تبدیل شده است چراکه سپاه ضربات زیادی را به آنها وارد کرده، بنابراین باید سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی تقویت و حفظ شود./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات