۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۶۱۸۷۰
آیت الله صدیقی:

برخی دل در گرو بیگانه دارند اما دم از خدمت می زنند | خطر نفوذ را جدی بگیریم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برنامه نفوذ دشمن گفت: دشمن فضایی را برای تصمیم گیران به وجود می آورد که آن ها خود را بین تسلیم و نابودی می بینند و تسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند.
 آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این تجاوز بر خلاف موازین بین المللی بود، هر روز که از عمر ننگین نظام سلطه می گذرد، ب چهره  وحشی خود را بیشتر نشان می دهند.

وی افزود: سلطه گران دین، تمدن و قانون ندارند و هیچ خط قرمزی را بری خود متصور نیستند که هیچ حیوانی اینگونه نیست، جهان سلطه هیچ حد و مرزی برای خود ندارد و منطق آن زور است، وقتی خدای کسی زور است باید در برابر آن زور نشان داد.

آیت الله صدیقی با بیان این که آمریکا از پیروزی های مقاومت عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد، اظهار داشت: مقاومت توطئه های استکبار را با شکست مواجه کرد، مستکبران چند موشک پرتاب کردند که بگویند هستند و این کار هیچ حاصلی جز رسوایی برای آن ها نداشته است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ادامه داد: از زمانی که ترامپ تصمیم شیطانی انتقال پایتخت به بیت المقدس را مطرح کرد مردم فلسطین به پا خاستند که نشانه قدرت است، گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی هر تصمیمی که می خواست اجرا می کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که با انقلاب اسلامی ایران همه مستضعفان جان گرفتند، ابراز داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی مرتب در حال انجام جنایت در فلسطین است که این جنایات سبب تسریع در زوال این حکومت ننگین خواهد شد.

وی عنوان کرد: ملت فلسطین نیز باید در مقاومت ثابت قدم باشد و بدانند که فرج نزدیک است، با وعده های رهبر معظم انقلاب ان شاءالله مسلمانان بدون وجود رژیم صهیونیستی در قدس نماز خواهند خواند.

آیت الله صدیقی با اشاره به دیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب باید سرلوحه کار نیروهای وزارت اطلاعات باشد و همانگونه که رهبری فرمودند وزارت اطلاعات در جناح انقلاب است.

وی با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره نفوذ دشمنان اضافه کرد: در میانه میدان یک جنگ بزرگ و پیچیده قرار داریم، در رأس روش هایی که دشمن در این جنگ به کار می برد مسأله نفوذ است که هوشیاری کامل مسؤولان و ملت را می طلبد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که نفاق، اسلام را به مصیبت هایی مبتلا کرده است، گفت: مردم و مسؤولان باید مراقب باشند تا فریب نخورند و نفوذی ها را بشناسند، کسانی که دل در گرو بیگانه دارند اما دم از خدمت می زنند باید شناخته شوند.

وی تغییر محاسبات تصمیم گیران را از عرصه های نفوذ دانست و افزود: دشمن فضایی را برای تصمیم گیران به وجود می آورند که این دست اندرکاران خود را بین تسلیم و نابودی می بینند و تسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند، تبلیغات و فضا سازی دشمن به وسیله افراد نفوذی و رفت و آمدها برای ایجاد خطا در محاسبات مسؤولان است، در قالب دوست و مشاور یک مسؤول مناسباتی را مطرح می کنند تا مسؤول دچار اشتباه محاسباتی شود.

آیت الله صدیقی با بیان این که تغییر باورهای مردم از دیگر عرصه های نفوذ است، اظهار داشت: فضاسازی ها در شبکه های محازی در این راستا است، خوشبختانه به زودی مفتخر می شویم که پیام رسان های داخلی داریم و خود کفا شدیم و اسرار ما نزد بیگانه قرار ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند مردم را به این باور برسانند که انقلاب برای آن ها کاری نکرده است، کشورهایی که به آمریکا متکی هستند به جایی نرسیدند، عربستان با وجود امکانات مالی بسیار که قارون زمان به شمار می رود مانند گاوه شیرده ای برای آمریکا است که رییس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد؛ آیا این عزت و شرافت است؟

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: ایران اسلامی در 40 سال گذشته با وجود همه دشمنی ها مقتدرانه ایستاده است و نقش تعیین کننده دارد و مشت محکم آن دهان دشمنان را خرد می کند، دشمن در کنار تحریم همواره در صدد ایجاد نابسمانی اقتصادی در کشور بوده است و عدم نظارت و مدیریت سبب ایجاد مشکلات شده است.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب تصریح کردند که مسائل اخیر ارزی دست بیگانه مشهود بود، نفوذهای مزد بگیر و نفوذی هایی که تحت تأثیر شرایط فرهنگی با دشمنان هم آواز می شوند و اهداف دشمن را در داخل پیاده می کنند.

استاد اخلاق حوزه علمیه ایجاد آشفتگی های امنیتی را از دیگر برنامه های نفوذی ها دانست و خاطرنشان کرد: در سال 88 و 96 شاهد بودیم که قصد براندازی نظام را داشتند که غالبا هدایت این فتنه ها از سوی شبکه های اجتماعی خارجی بود.

وی خواستار بصیرت و هوشیاری مردم و مسؤولان شد و اضافه کرد: تنها کشف شبکه کافی نیست بلکه سربازان گمنام امام زمان(ع) باید تهاجمی عمل کنند تا بدخواهان و نفوذی ها نتوانند توطئه کنند.

آیت الله صدیقی با گرامیداشت روز ارتش و پاسدار  گفت: نیروهای جان بر کف و ایثارگر مسلح در صحنه دفاع از از انقلاب اسلامی حاضر هستند، سپاهیان و نیروهای مسلح فرزندان شهادت هستند، امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی همچنین در پایان با اشاره به شرایط بسیار سخت جانبازان  بر رسیدگی و ملاقات مسؤولان و اقشار مردم با جانبازان و فراموش نکردن ایثارگری های آنان برای انقلاب و مردم تأکید کرد./1323/

ارسال نظرات