۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۶۱۸۶۷
با محوریت زکات؛

فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه جزائریه شوشتر در روستاها آغاز شد

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر گفت: در هفته پیش جلسه تبلیغی زکات با حضور ۳۲ روحانی برگزار شد و از امروز مسائل تبلیغی زکات را در روستاهای شعیبیه، میان آب و قسمت هایی از بخش شرافت پی خواهیم گرفت.
زکات خیلی نیست، اما به اندازه فقرا هست

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش مدرسه در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ نفر با مراجعه به مدرسه نام نویسی کردند که این تعداد جدای از ثبت نام شده ها در سایت رسمی حوزه است.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه پذیرش حضوری تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت، افزود: تبلیغات ویژه ای از سوی طلاب و مبلغان مدرسه در سطح شهر، مدارس و مساجد صورت گرفته است و تاکنون استقبال مورد قبول بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سقف پذیرش حوزه در سال تحصیلی جدید ۲۰ تا ۳۰ نفر خواهد بود، گفت: در هفته پیش جلسه تبلیغی زکات را با حضور ۳۲ روحانی برگزار کردیم و از امروز مسائل تبلیغی زکات را در روستاهای شعیبیه، میان آب و قسمت هایی از بخش شرافت پی خواهیم گرفت.

حجت الاسلام سبزی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ماه شعبان اظهار داشت: در ۱۴ شعبان مراسم عمامه گذاری ۸ طلبه برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن امتحانات نیمسال دوم تحصیلی از آمادگی طلاب خبر داد و گفت: در تعطیلات سال نو جزوات آموزشی در اختیار طلبه ها قرار گرفت ضمن اینکه تهیه مقالات پژوهشی خواسته شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات