۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۸۶۶

برگزاری دوره امامت در مدرسه علمیه سیدالشهدا خرمشهر

مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر از برگزاری دوره امامت برای طلاب این مدرسه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام نصر حمادی، مدیر مدرسه سیدالشهدا(ع) خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید پذیرش از میان دارندگان مقطع دیپلم و سیکل صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در سامانه تنها مقطع سیکل درج شده اما مجوز پذیرش از میان دارندگان مقطع دیپلم را کسب کردیم.

مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با اشاره به اینکه در پذیرش طلبه برخورداری از روحیه تحصیل در حوزه و توانایی در گذراندن دروس حوزوی برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: امسال طرحی آزمایشی را دنبال کردیم که طی آن طلاب مبتدی دروس حوزوی شش سال اول را در ۴ تا ۵ سال به اتمام برسانند که سال آینده این طرح بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول گفت: خواسته ما از طلاب جدید آن است که ضمن حفظ و ارتقای کیفیت، سرعت خوانش بیشتری داشته و در کلاس های مباحثه حضوری قوی داشته باشند.

حجت الاسلام حمادی افزود: اساتیدی که خواهان حضور شبانه در حوزه هستند، امکانات برایشان فراهم شده است؛ همچنین دوره امامت را برای ۲۰ طلبه پایه شش به بالا در ششمین هفته متوالی راه اندازی کردیم.

وی گفت: با استمرار دوره امامت و به حد نصاب رسیدن حضور  طلاب در آن، شاهد راه اندازی سطح ۳ دوره امامت خواهیم بود./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات