۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۸۶۳
آیت الله علما:

مقاومت حضرت عباس به جهانیان درس ایستادگی و ولایتمداری آموخت

آیت الله علما گفت: حضرت اباالفضل با ایستادگی و مقاومت به جهانیان درس ولایتمداری آموخت و تا آخرین قطره خون از رهبر خویش پاسداری کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه ابراز داشت: ائمه اطهار (ع) چراغ راه و روشنی بخش زندگی انسانها در راستای تقرب به پروردگار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امام حسین (ع) با رشادت و مجاهدت در حفظ اسلام و اشاعه آن مقاومت و ایستادگی کرد و اینگونه اسلام ناب محمدی در سراسر جهان صادر شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: رزمندگان اسلام با تبعیت از امام حسین(ع) در برابر هجوم دشمنان ایستادگی کردند و اجازه خودنمایی و تعرض دشمنان به آب و خاک ایران اسلامی را ندادند.

وی خاطرنشان کرد: روز پاسدار نشان دهنده جانفشانی و نقش آفرینی رزمندگان اسلام در راستای حفظ انقلاب و اسلام است، همانگونه که سید و سالار شهیدان با شهادت خویش اسلام را زنده نگاه داشت رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با شهادت خویش انقلاب را حفظ و از دستاوردهای انبیاء الهی پاسداری کردند.

آیت الله علما با تبریک به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل (ع) یادآور شد: حضرت ابالفضل (ع) با ایستادگی و مقاومت به جهانیان درس ولایتمداری آموخت و تا آخرین قطره خون از رهبر خویش پاسداری کرد.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب در برابر سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی هراس داشته و این نشان از اعتقاد و ایمان قلبی سربازان انقلاب اسلامی به قرآن و اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: جوانان نظام و انقلاب باید در برابر هجمه های دشمنان آگاه و هوشیار باشند و هرجایی که مظلومی توسط دشمنان اسلام و مستکبران مورد ظلم قرار گرفت با تمام توان از آنها حمایت و دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: باید چشم و گوشمان به رهبر معظم انقلاب باشد زیرا استراتژی مطرح شده از سوی ایشان قطعأ سبب اعتلا، رشد و شکوفایی انقلاب خواهد شد./۸۵۷/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات