۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۶۱۸۶۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

دشمنان می خواهند سفره دین را از زیر پای مردم بکشند

امام جمعه مشهد با اشاره به این مطلب که برخی در مجلس برای دفاع از بی حجاب فریاد می زنند، گفت: این درحالی است که وقتی در شهر امام رضا(ع) زنان برای همنوایی با خواننده روسری های خود را از سر بیرون می آورند هیچ دستگاه و مسؤولی صدا و فریادی ندارد.
علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درخطبه های این هفته نماز جمعه که در جمع زائران و مجاوران در حرم رضوی برگزار شد، به بررسی جریان های سه گانه در مقابل سپاه پرداخت.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی در کشور سه جریان با سپاه مسأله دارند، اظهارکرد: نخستین جریان، جریان ضدانقلاب و وابسته به استکبار است که می‌خواهد انقلاب را برگرداند و جریان دیگر، جریان سیاسی یک عده فرصت‌طلب است که می‌خواهند کشور را به پایگاه رفاه و لذت و عیاشی خود تبدیل کنند و مقابل سپاه می‌ایستند و جریان سوم انقلابیون خسته شده از انقلاب هستند که در عین حال آنچه مزاحم سهم گیری و سهم‌خواهی این افراد خسته از انقلاب است، سپاه است و این جریان هم با سپاه مشکل دارند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه در سال 97 در واقع حفظ، تداوم انقلاب و مبارزه با جریانی است که بخواهد انقلاب را زیر و رو و یا مصادره کند است تا آنها را از بین ببرد، تصریح کرد: بزرگترین توطئه امروز دشمن برای مصادره و استحاله انقلاب،کشیدن سفره دین از زیر پای مردم است و آنچه محور رسالت سپاه است این است که این اجازه را به دشمن ندهد و باید ارزش‌ها و ملاک‌های دینی و معالم دینی در دنیا توسط سپاه حفظ شود.

برخی در مجلس برای دفاع از بی حجاب فریاد می زنند

امام جمعه مشهد با اشاره به این مطلب که برخی در مجلس برای دفاع از بی حجاب فریاد می زنند، تصریح کرد: این درحالی است که وقتی در شهر امام رضا(ع) زنان برای همنوایی با خواننده روسری های خود را از سر بیرون می آورند هیچ دستگاه و مسؤولی صدا و فریادی ندارد.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به نادیده گرفته شدن فعالیت های نیروی انتظامی در سال های اخیر در دفاع از مرزها  و در صحنه های اجتماعی گفت: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود و نباید اینگونه شود که همه فعالیت های دیگر نیروی انتظامی به دلیل این خطا زیر سؤوال برود.

وی در ادامه ضمن انتقاد نسبت به این موضوع که برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند اما در شهر امام رضا(ع) این فاجعه  اسفبار را راه می‌اندازند و جز خواهران و برادران دارای غیرت دینی و مسؤولان قوه قضائیه غیرتمند، کسی آن را به روی خودش نمی‌آورد، بیان داشت: دشمن باید بداند که رسالت سپاه است که از ارزش‌ها دفاع کند.

نمی‌توانند سفره دین را از زیر پای مردم بکشند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تا روزی که بسیج و سپاه قدرتمند داریم، نمی‌توانند سفره دین را از زیر پای مردم بکشند، خاطرنشان کرد: بنده از مجموعه خواهران و برادران دارای غیرت دینی که ایستادند و در این مسأله اظهار تاسف کردند و همچنین از مسؤولان قوه قضائیه که قاطعانه برخورد کردند، قدردانی دارم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به این مطلب که در این شهر و در این استان، شما که مسؤول شده‌اید باید بدانید ابتدا حکم خادمی شما را امام رضا(ع) امضا کرده است، اظهارداشت: این درست است که خادم امام رضا(ع) فجایع و گناه را ببیند و عکس‌العمل نشان ندهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: نحوه چگونگی نامگذاری این امام در واقع یک جریان راهبردی سازنده و خط ساز برای امت است که حضرت فاطمه(س) آن را به حضرت علی(ع) و آن حضرت به پیامبر(ص) و ایشان نیز به خدا واگذار کردند.

امام جمعه مشهد در تعریف اینکه گفته می شود امام حسین(ع) کشتی نجات است، بیان داشت:در واقع سیدالشهدا(ع) کشتی نجاتی هستند که به دنبال غرق شده ها در جستجو می باشند تا آنها را از غرق شدن نجات دهند./934/پ۲۰۴/ق

ارسال نظرات