۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۶۱۸۶۰
آیت الله طباطبایی نژاد:

بدگویی های دشمنان نشانه عملکرد صحیح سپاه پاسداران است

امام جمعه اصفهان گفت: سپاه پاسداران از زمان تأسیس تاکنون به خوبی به وظیفه اش عمل کرده و در جهات مختلف رشد بسیار خوبی داشته است؛ بدگویی های دشمنان علیه سپاه پاسداران نشانه عملکرد خوب این ارگان است.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در اصفهان،، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان گفت: فرمان رهبر انقلاب به کارکنان وزارت اطلاعات مبنی بر مردود اعلام کردن مسؤول ناصالح یک فرمان حکومتی بود.

وی با توجه به اهمیت بسیار زیاد تربیت فرزند در رشد و تعالی خانواده افزود: در رابطه با تربیت فرزند روایات متعددی از سوی معصومین(ع) به دست ما رسیده است؛ یکی از توصیه های بسیار مهم معصومین(ع) به والدین این است که نباید از بُعد روحانی فرزندانشان غافل شوند؛ توجه تک بُعدی به تربیت جسمانی فرزند نمی تواند فرزند صالح تربیت کند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطزنشان کرد: والدین در تربیت فرزندانشان باید از لحاظ احساسی توجه بیشتری به فرزندان دختر داشته باشند؛ در دوران اعراب جاهلی دختران در خانه جایگاه بسیار پستی داشتند و والدین بیش از حد توجهشان مبذول به فرزندان پسر بود.

امام جمعه اصفهان در ادامه ابراز کرد: امام سجاد(ع) در روایتی می فرمایند، هر کس به آنچه خداوند برایش واجب کرده است عمل کند بهترین انسان ها است و هر کس از آنچه خداوند برایش حرام کرده است چشم پوشی کند عابدترین افراد است و کسی که به آنچه خداوند برایش آماده کرده است اکتفا کند، بی نیاز ترین انسان ها خواهد بود؛ برخورداری از این صفات انسان را به کمال می رساند.

وی خاطرنشان کرد: ماه شعبان ماه پیامبر(ص) است و حتی اگر یک ولادت در این ماه عزیز وجود نداشت ما باید کل این ماه را عید می گرفتیم، پیامبر(ص) در روایتی می فرمایند ماه شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه خداوند است پس هر کس یک روز در ماه شعبان روزه بگیرد از آتش جهنم دور می ماند و هر کس ماه رمضان را روزه بگیرد از آتش غضب الهی دور خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از زمان تأسیس تاکنون به خوبی به وظیفه اش عمل کرده و در جهات مختلف رشد بسیار خوبی داشته است تا جایی که امام خمینی(ره) در مدح سپاهیان فرمودند ای کاش من یک پاسدار بودم؛ بدگویی های دشمنان بر علیه سپاه پاسداراننشانه عملکرد خوب این ارگان است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات فرمودند، اگر شما در صلاحیت یک مسؤول تردید کردید اعلام کنید و بر دیگران واجب است از شما اطاعت کنند؛ به نظر بنده فرمان رهبری یک فرمان حکومتی است پس بر همه واجب است از فرمان ایشان اطاعت کنند./۸۶۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات