۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۸۵۸
امام جمعه موقت بیرجند:

حمله آمریکا به سوریه نشانه عصبانیت آن ها از جبهه مقاومت است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اقدامات دشمن در منطقه نشانه عصبانیت آن ها از جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و داعش را به نابودی کشاندند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) الگوهای انقلابی کربلا هستند و باید از آن‌ها الگو بودن واقعی را بیاموزیم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) یزرگ پاسدار انقلاب ناب هستند، گفت: اگر امام حسین(ع) وجود نداشت بنی امیه اسلام را از بین می برد و امروز ما به برکت امام حسین(ع) سر سفره اسلام هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سپاه در منطقه و براندازی داعش نقش موثری داشته است، بیان کرد: سپاه از دو جهت فرهنگی و نظامی خار چشم دشمنان است و دشمن امروز از سپاه عصبانی است و به این دلیل هر روز بر علیه سپاه حرف می زنن و تحریم می کنند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه ملت ایران حمایت قاطعانه خود را از اقدامات فرهنگی و نظامی سپاه در جهت تحقق منویات رهبری در داخل و خارج کشور اعلام می کند، تصریح کرد: جانبازان و خانواده آن ها نیز در طول 40 سال انقلاب با زحمات طاقت فرسایی روبرو شدند.

وی به حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس در پنج اردیبهشت ماه اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان پیرو امام جاسوس خانه آمریکا در تهران را تصرف کردند و جاسوسان را به گروگان گرفتند و ابهت آن ها را در دنیا شکستند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: در ادامه آمریکا برای نجات جاسوسان خود به تجهیزاتی کامل و کماندوهای مجهز وارد طبس شدند اما خداوندمتعال با شن های روان آن ها را در صحرای طبس گرفتار کرد و ناامید و شرمنده بازگشتند و امروز بعد از 40 سال همچنان آمریکا نمی تواند غلطی را انجام دهد.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: به دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی این هشدار را می دهیم که امروز شن های طبس تبدیل به موشک های دوربرد شده از این رو نظامیان مقتدر ایران اسلامی کمترین تعرض به نظام اسلامی را بی جواب نمی گذارند و با موشک های دوربرد ریاض و تل آویو را با خاک یکسان می کنند.

وی با اشاره حمله اخیر آمریکا به سوریه، افزود: در این حمله آمریکا با همراهی انگلیس و فرانسه 103 موشک را به سوریه شلیک کرد که از این تعداد 73 موشک رای گیری و منهدم شد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اقدامات دشمن در منطقه نشانه عصبانیت آن ها از جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و داعش را به نابودی کشاندند.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: آمریکا و انگلیس با این حمله غیرقانونی و بر خلاف مواضع بین المللی خودشان را در دنیا رسوا کردند و نشان دادند که حامی تروریست هستند.

وی با بیان اینکه دوستان داخلی نباید به شعارهای پوچج آمریکا و غرب اعتماد کنند، بیان کرد: برخی قصد ایجاد برجام دیگری دارند اما ملت ایران از دشمنان بیزار هستند و هرگز اجازه هیچگونه مذاکره ای در موضوعات منطقه به مسؤولان نمی دهند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات