۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۶۱۸۵۷
امام جمعه کرمان:

کارنامه سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب درخشان است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که سپاه پاسداران در سرکوب کردن داعش در منطقه نقش بسزایی دارد، گفت: سپاه پاسداران در انجام مأموریت‌های خود در نظام و انقلاب اسلامی، عملکرد درخشانی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، اظهار کرد: شروع رعایت اعمال صالح، تقوای بالا بوده و تقوا در این دنیا جلوی بلاها را می گیرد و در آخرت انسان را وارد بهشت می کند.

وی با اشاره به این که گناه در زندگی سبب تخریب روح و نابودی زندگی می شود، تصریح کرد: کسانی که با آلودگی در زندگی  و با بی توجهی از گناهان عبور می کنند، روحی ناپاک دارند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خداوند با مهر زدن بر دل گناهکاران آنها را بی تفاوت نسبت به اعمالشان می کند، گفت: بسته شدن چشم ها و گوش های گناهکاران مرضی لاعلاج بوده و انسان های خبیث آشکار گناه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه انسان باید عقل و قلب سلیم داشته باشد، ابراز کرد: آدمی باید در محضر خداوند حضور پیدا کند و پروردگار را ناظر گرایش های خود قرار داده، انسان عاقل وظیفه دارد که میل هایش را با راه خدا هماهنگ می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سالروز بزرگداشت شیخ بهایی، تاکید کرد: خدمات ماندگار شیخ بهایی به جهان اسلام و ایران اسلامی بسیار ارزشمند است.

امام جمعه کرمان با بیان این که سپاه نقش بزرگی در پیروزی مقاومت در سوریه دارد، گفت: سپاه پاسداران در انجام مأموریت‌های خود در نظام و انقلاب اسلامی، عملکرد درخشانی در کارنامه دارد./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات