۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۸۵۶
آيت الله نمازي:

ترامپ از شكست آمريكا در طبس عبرت بگيرد

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: رييس جمهور آمريكا براي مقابله با اسلام در سوريه با مقاومت اسلامي درگيرشده است و نمي خواهد از تاريخ و سرنوشت آمريكايي ها در شكست طبس عبرت بگيرد.
آيت الله نمازي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان با تبريك ماه شعبان و تبريك روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براساس اصل 150 قانون اساسي وظيفه پاسداري از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن را بر عهده دارد.

وي با اشاره به اين فرمايش امام خميني(ره) كه اگر سپاه نبود كشور هم نبود، افزود: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقش اساسي در مقابله و سركوب دشمنان بعثي را برعهده داشت.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به سالروز شكست توطئه شيطاني آمريكا در طبس در پنجم ارديبهشت سال 59، گفت: در 13 آبان سال 58 بعد از تسخير لانه جاسوسي آمريكا از سوي دانشجويان پيرو خط امام 53 نفر از جاسوسان آمريكايي را به اسارت خود درآوردند.

آيت الله نمازي يادآور شد: كارتر رييس جمهور وقت آمريكا با اعلام اينكه ايراني ها آمريكا را تحقير كردند با 6 فروند هواپيماي سي 130 و 8 فروند هلي كوپتر كه از عرشه ناو هواپيمابر آمريكادر درياي عمان به پرواز درآمده بودند با حمله نظامي به ايران قصد آزادسازي گروگان هاي آمريكايي را داشت كه در طبس گرفتار توفان شن شد و شكست خورند.

وي افزود: امروز نيز ترامپ رييس جمهور عقب افتاده و رواني آمريكا براي مقابله با اسلام در سوريه با مقاومت اسلامي درگيرشده است و نمي خواهد از تاريخ و سرنوشت آمريكايي ها در شكست طبس عبرت بگيرد.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: ترامپ رييس جمهوري آمريكا بعد از شكست آمريكا از نيروهاي مقاومت در سوريه و عراق تصميم گرفته با سازماندهي 12 هزار تروريست جبهه النصره و جيش الحر به ارتش سوريه حمله كند.

آيت الله نمازي در ادامه همچنين با تبريك ميلاد با سعادت امام زمان(عج) به پيروان حضرت از شب ميلاد امام زمان(عج) به عنوان شب با بركت نام برد با اشاره به اينكه بعد از شب قدر، شب نيمه شعبان افضل ليالي است اظهار داشت: خطبا و ائمه جماعات در اين ايام شخصيت امام عصر(عج) را براي مردم بيان كنند، چرا كه وظيفه شيعه در عصر غيبت وظيفه سنگيني است كه بايد به آن توجه داشت.

وي از ماه شريف شعبان به عنوان ماه پاكسازي پرونده گناهان و ماه معرفت افزايي و تقريب به ساحت قدس ربوبي نام برد و عنوان كرد: ائمه جماعات و اهل علم بايد مضامين بلندي كه در دعاهاي شعبانيه آمده به ويژه مناجات شعبانيه كه اميرمومنان(ع) و يازده امام معصوم برآن مداومت داشتند را براي مردم بيان كنند./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات