۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۸۳۵
حجت الاسلام قربانی خبر داد؛

مشارکت هفتاد درصدی طلاب قاینی در انتخابات مجمع نمایندگان

طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب مشارکت بیش از هفتاد درصدی داشتند.
انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جلسه هم اندیشی طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه در سال جدید، همزمان با شب میلاد با برکت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور و سخنرانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد.

در این نشست که در سالن جلسات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، طلاب قاینی به تبیین دیدگاه های خود پرداختند و سؤالات و نقطه نظرات خود را با رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در میان گذاشتند.

لزوم حمایت از روحانیانی که از قم هجرت می کنند، موضوع مسکن و بیمه طلاب از مهم ترین موضوعاتی بود که طلاب قاینی در نشست خود با حجت الاسلام والمسلمین ربانی مطرح کردند.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز از عزم جزم این مرکز برای ارائه هدفمند خدمات به طلاب و روحانیان خبر داد و رمز موفقیت روحانیت را تواضع، همراهی و خدمت به مردم ارزیابی کرد.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام علی قربانی نماینده طلاب و فضلای قاین و زیرکوه گزارشی از فعالیت های مجمع نمایندگان این شهرستان ارائه کرد.

وی از مشارکت بیش از هفتاد درصدی طلاب شهرستان های قاین و زیرکوه در انتخابات دور هشم مجمع نمایندگان خبر داد.

حجت الاسلام قربانی در ادامه از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین ربانی تجلیل کرد و وی را از افتخارات حوزه نامید و اعلام کرد وی در هر سنگری که مشغول فعالیت بوده منشا خیر و برکت بوده است.

وی بیان داشت: در دوره مدیریت حجت الاسلام والمسلمین ربانی در مرکز خدمات حوزه های علمیه شاهد ارائه خدمات هدفمند، متنوع و بسیار خوبی به طلاب و روحانیان هستیم.

نماینده طلاب و فضلای قاین در پایان اعلام کرد نشست استانی طلاب و فضلای خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه بزودی و همزمان با ایام خجسته نیمه شعبان در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات