۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۶۱۸۳۳
سردار رحيم صفوي:

قرآن الگوي مقاومت و بيداري اسلامي است

سردار رحيم صفوي گفت: خداوند متعال قرآن و اهل بيت را براي نجات دنيا و آخرت بشريت قرار داده است، اميدوارم ما مسلمانان بتوانيم معرفت پيدا كرده و به قرآن عمل كنيم، يكي از دستورات قرآن وحدت امت اسلامي است.
سردار صفوی

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار رحيمصفوي مشاور رهبري در امور نظامي در حاشيه سي و پنجمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم در جمع خبرنگاران در خصوص اين دوره از مسابقات گفت: به سازمان اوقاف و امور خيريه تبريك مي گويم بابت برگزاري سي و پنجمين دوره از مسابقات بين المللي قرآن كريم كه با حضور ٥٧كشور جهان اسلام اين اجلاسيه هاي بي نظير را برگزار مي كند.

وي ادامه داد: تصور براين است كه قرآن كريم و اهل بيت(ع) مي توانند آزادي بخش كشورهاي اسلامي باشند، همان گونه كه امام راحل زير پرچم قرآن كشور ايران را از زير يوغ سلطنت ٢٥٠٠سال بيرون كشيد و ما را بر طاغوت پيروز نمود.

مشاور رهبري در امور نظامي تاكيد كرد: اگر همين كشورهاي اسلامي كه تعدادي زيادي از آنها پادشاهي نيز هستند اگر اين ملت هاي اسلامي به دنبال استقلال و آزادي هستند و به دنبال حفظ منافع ملي و خاك كشورشان و امنيت خود هستند الگوي جمهوري اسلامي و مقاومت اسلامي و همچنين بيداري اسلامي قرآن است.

سردار رحیمصفوي يادآور شد: قبل از انقلاب بنده در لبنان حضور داشتم و فلسطيني ها معتقد بودند كه فلسطين را مي توانند زير پرچم داس و چكش نجات دهند اما ما به آنها گفتيم كه زير پرچم قرآن و اسلام مي توانيد قدس شريف را نجات دهيد و بعد از آن هم نشان داديم كه ايران را با قرآن از زير پرچم پادشاهي نجات داديم.

وي افزود: تصور بنده براين است كه خداوند متعال قرآن و اهل بيت را براي نجات دنيا و آخرت بشريت قرار داده است، اميدوارم ما مسلمانان بتوانيم معرفت پيدا كرده و به قرآن عمل كنيم، يكي از دستورات قرآن وحدت امت اسلامي مي باشد.

مشاور رهبري در امور نظامی در پاسخ به اين پرسش كه آيا يارتن به عنوان سردمدار محور مقاومت مانع از تجزيه كشورهاي اسلامي خواهد شد، خاطرنشان كرد: ما به عنوان قدرتمندترين كشور اسلامي جهان داراي ولي فقيه هستيم كه به عنوان رهبر دفاع از بلاد مسلمين است، بلاد مسلمين امروز يمن، سوريه و عراق است، از اين رو ايران مخالف هرنوع مخاطره و تجزيه بلاد اسلامي است.

سردار رحیمصفوي ابراز داشت: ايران از تماميت همه سرزمين هاي اسلامي دفاع مي كند، برهمين اساس امروز بدترين آفت پيوند همسايگان ما با آمريكا و اسرائيل است، حتي اگر هركشوري به خصوص كشورهاي همسايه بخواهد با آمريكايي ها و صهيونيست ها پيوند داشته باشند كه خطرناك ترين پيوند دنيا است بازهم ما به عنوان جمهوري اسلامي ايران از تماميت ارضي و استقلال كشورهاي اسلامي دفاع مي كنيم.

وي بيان كرد: ما در حد بضاعت سياسي، اقتصادي و دفاعي كمك مي كنيم تا طرح خاورميانه بزرگ با شكست مواجه شود تا آمريكا و صهيونيست ها نتوانند خاورميانه بزرگ را آن طور كه آنها مي خواهند پياده كنند و اين ٧الي٨ سال نشان دادند كه ائتلاف صهيونيست ها و آمريكايي ها در خصوص سوريه و عراق با شكست مواجه شده است.

مشاور رهبري در امور نظامي در پايان گفت: ائتلاف ايران، سوريه، عراق و حزب الله يمن باعث موفقيت هاي ما شد و از اين پس هم اين پيروزي ها مقاومت ادامه خواهد داشت و قطعا شكست هاي آمريكا ادامه دارد خواهد بود، آمريكايي ها در سوريه و سعودي ها در يمن حتما شكست مي خورند و با اراده ملت هاي مسلمان پيروزي ها در راه است./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات