۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۶۱۸۲۸
رییس سازمان صدا و سیما:

قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به هجوم فرهنگی دشمن بوسیله رسانه و تکنولژی گفت: قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است.
علی عسگری

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالعلی علی‌عسکری رییس رسانه ملی طی سخنانی در آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بااشاره به برکات قرآن کریم برای نظام اسلامی گفت: امروز به برکت قرآن کریم جمهوری اسلامی و دیگر بلاد اسلامی روز بروز قوی‌تر می‌شوند.

وی دنیای امروز را دنیای پرفتنه‌ خواند و گفت: در این برهه‌ای که ما زندگی می‌کنیم شیطان بیش از هر زمانه‌ای به انسان تهاجم کرده و برای تخریب بشریت دست به کار شده است.

رییس سازمان صدا و سیما تکنولژی و رسانه را ابزار هجوم دشمن به مسلمانان دانست و افزود: بهترین راه هجوم به دیگر کشور‌ها هجوم فرهنگی و رسانه‌ای است و باید مسلمانان باوحدت خود در برابر دشمنان قیام کنند.

علی‌عسکری قرآن کریم را بالا‌ترین رسانه برای مقابله با دشمن برشمرد و گفت: رسول گرامی اسلام رسانه‌ای پاک  و نورانی بود و امروز هم قرآن کریم به عنوان بالاترین رسانه دراختیار ما قرار دارد و هرکس با قرآن تماس بگیرد تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی فتنه آمریکا، صهیونیسم و وهابیت را بزرگترین فتنه بشریت ذکر کرد و افزود: هنگامی که عده‌ای ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند و دوستی صهیونیسم را می‌پذیرند، این یعنی فتنه بزرگ و این افراد در همه عالم مورد نفرت قرار می‌گیرند.

علیعسکری ادامه داد: اینها کسانی هستند که داعش را ایجاد کردند که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است، از این رو است که نفرت جهان اسلام از همه جای عالم علیه آنها فوران می‌کند./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات