۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۶۱۸۲۶
رییس سازمان اوقاف در افتتاحیه مسابقات بین‌الملی قرآن:

وحدت مسلمانان هدف اصلی مسابقات قرآن است

رییس سازمان اوقاف با اشاره به حضور ۳۷۰ میهمان از ۸۴ کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: همه ما زیر پرچم قرآن قرار داریم و به گفته امام خمینی(ره) هدف همه ما قرآن است.
علی محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)برگزر شد.

در این مراسم محمدی طی سخنانی بااشاره به حضور نمایندگان 84 کشور در مسابقات بین‌المللی گفت: امروز مسلمانانی از سراسر جهان باحضور در جمهوری اسلامی زیر پرچم قرآن با وحدت می‌نشینند و در محضر قرآن قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی از برگزاری 5 مسابقه بین‌المللی به صورت همزمان خبر داد و گفت: مسابقات امسال در پنج بخش بزرگسالان، روشندلان، دانشجویان، بانوان و طلاب علوم دینی برگزار می‌شود و در مجموع 370 نفر از کشورهای مختلف میهمان جمهوری اسلامی هستند.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به گفتاری از امام خمینی(ره) گفت: امروز به گفته امام خمینی(ره) هدف همه ما قرآن است و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا به وظایفمان در برابر قرآن عمل کنیم.

وی یک کتاب یک امت را شعار مسابقات امسال بیان کرد و گفت: هدف این مسابقات وحدت مسلمانان است و به امید مقاومت امت اسلام دربرابر استکبار و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات