۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۶۱۸۰۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

کیفیت مطلوب کالاهای داخلی حمایت همه‌جانبه مردم را به دنبال دارد

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کشور ما دارای منابع و معادن زیادی در جهت تولید و عرضه کالا در اختیار دارد از این رو در صورتی که کالایی تولید شود و مردم از آن استقبال کنند این حمایت از کالای داخلی به کیفیت محصول کمک می‌کند.
حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت پیرامون شعار سال با نام حمایت از کالای ایرانی گفت: تکیه بر تولیدات داخلی و استفاده از کالای ایرانی دارای ابعاد مختلفی است که انجام آن موجب اشتغال‌زایی و به حرکت درآمدن چرخه صنعت و کشاورزی می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر مردم و مسؤولان مواد خوراکی، پوشاک و لوازم خانگی را از تولیدات داخلی تهیه کنند کارخانجات و صنعت به راه افتاده و زمینه‌ اشتغال‌زایی جوانان و اعتماد به نفس تولیدکننده فراهم شده و دیگر کسی به تحریم‌ها توجه نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه توجه به تولیدات داخلی را زمینه‌ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در حقیقت توجه به تولید داخلی استفاده از منابعی است که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است از این رو با تولیدات داخلی نیازهای درونی جامعه تامین شده و کشور خودکفا شده و به این ترتیب الگویی برای کشورهای دیگر خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با بیان اینکه حمایت مردم از کالاهای داخلی به کیفیت محصولات تولیدی کمک خواهد کرد تصریح کرد: کشور ما دارای منابع و معادن زیادی در جهت تولید و عرضه کالا در اختیار دارد از این رو در صورتی که کالایی تولید شود و مردم از آن استقبال کنند این حمایت از کالای داخلی به کیفیت محصول کمک کرده و باکیفیت شدن کالا موجب جذب خریداران خارجی خواهد شد.

وی در پایان گفت: اگر شعار حمایت از کالای داخلی به طور جدی و فراگیر به مرحله عمل برسد بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور برطرف خواهد شد از این رو مردم و مسؤولان وظیفه دارند پیام و شعار رهبر معظم انقلاب را به عرصه عمل برسانند تا شاهد پیشرفت کشور باشیم./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات