۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۶۱۸۰۱

ممتازین تحصیلی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند

همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی طلاب و خانواده‌های آنان در شهرهای مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر برگزار خواهد شد.
مرکز خدمات حوزه علمیه

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی طلاب و خانواده‌های آنان در شهرستان های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف تقدیر و تشویق از فرزندان ممتاز تحصیلی خانواده‌های طلاب و روحانیان استان فردا جمعه ۳۱ فروردین با حضور بیش از ۱۱۰ ممتاز و ۳۵۰ نفر از خانواده های طلاب در اردوگاه المهدی شهر مراغه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: پیش از همایش بزرگ یک روزه تجلیل از ممتازین تحصیلی فرزندان و همسران طلاب و روحانیون شهر تبریز با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از خانواده های طلاب در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار و از ۲۰۰ نفر از ممتازین تحصیلی فرزندان و همسران طلاب شهرستان تبریز تجلیل شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد در روزهای پایانی سال گذشته مراسم تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب شهرستان‌های منطقه شمال غرب استان برگزار شد، که طی آن بیش از 75 ممتاز تحصیلی شهر‌های صوفیان، شبستر، تسوج، مرند، جلفا و هادیشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که در همایش تبریز مدیرکل ارتباطات و امور فرهنگی معاونت خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور حضور داشت، گفت: سال گذشته چهار کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج و با عنوان پیوندهای آسمانی در مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار کردیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده برای خانواده های طلاب نیز گفت: سال گذشته دوره های سواد رسانه ای برای خانواده‌های طلاب برگزار کردیم که تاکنون دو دوره در حوزه علمیه طالبیه و حوزه علمیه بناب و سه کلاس آموزشی فضای مجازی در جریان همایش پیوند آسمانی برگزار شده است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری نشست‌های آموزشی ویژه همسران طلاب با موضوعات مهرورزی، بهداشت و سلامت را از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی برشمرد./935/ت303/ب1

ارسال نظرات