۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۶۱۷۴۵
امام جمعه جایزان:

نماز جمعه پایگاه وحدت و برادری است

امام جمعه جایزان گفت: نمازجمعه پایگاه وحدت و برادری و مهمترین قلعه در برابر دشمن است و چون از سنگرهای نظام و انقلاب اسلامی است، دشمن به آن چشم طمع دارد و عدم حضور در آن به هر بهانه ای، آب در آسیاب دشمن ریختن است.
نماز جمعه

حجت الاسلام غلامحسین محمدی فخر، امام جمعه جایزان، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عامل جذب جوانان به حضور در نماز جمعه را جلب اعتماد جوان برشمرد و افزود: باید مسائل مختلف را در عین سادگی برای جوانان تبیین کنیم و جوانان باید احساس کنند که یک طلبه و امام جمعه رفیق آنها است.

امام جمعه جایزان امام جمعه موفق را کسی دانست که با رفاقت و اخوت، صمیمیت و مهربانی پیش رود و احکام اسلامی را به زبان ساده و دوستانه برای جوانان بیان کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی جایزان با بیان اینکه نباید در بیان احکام و مسائل دین سختگیری به خرج داد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر مباحث فرهنگی است؛ بنابراین ائمه جمعه باید فرهنگ سازی کرده و نماز جمعه را محل تجمع نیروهایی قرار دهند که خواهان دفاع از ارزش ها و آرمان ها هستند.

حجت الاسلام محمدی فخر به اهمیت حضور در نماز جمعه براساس روایات اسلامی اشاره کرد و گفت: جوان امروزی که خواهان حضورش در نماز جمعه هستیم باید به سخنان ائمه جمعه گوش داده و اعتماد کند اما در عین حال خدماتی برایش ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان از لحاظ معضل بیکاری در حال فسیل شدن هستند، تصریح کرد: جوان ما نیازمند کار است و با داشتن مدارک تحصیلی ارزشمند اما هزینه های امرار معاش را از والدین دریافت می کند.

امام جمعه جایزان با اشاره به اینکه فقر، دین را زیر سؤال می برد، خاطرنشان کرد: نمازجمعه پایگاه وحدت و برادری و مهمترین قلعه در برابر دشمن است و چون از سنگرهای نظام و انقلاب اسلامی است، دشمن به آن چشم طمع دارد و عدم حضور در آن به هر بهانه ای، آب در آسیاب دشمن ریختن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی جایزان گفت: جلب اعتماد جوان و گره باز کردن از معضلات و مشکلات شان عاملی برای حضور آنها در نمازجمعه خواهد بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات