۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۷۳۹
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی مطرح کرد؛

گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی در مداس

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، دانش آموزان برنامه هایی را برای فرهنگ سازی و گفتمان سازی مصرف و حمایت از محصول ایرانی در مداس، خانواده ها و حتی در میان خود پیاده سازی خواهند کرد.
حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور،

حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سفر نماینده رهبر معظم انقلاب در انجمن های اسلامی به استان خوزستان اظهار داشت: در این سفر دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی با نماینده رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و محور سخنرانی درباره شعار سال بود و رهنمودهای رهبری در این باره از سوی نماینده معظم له تبیین شد.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور افزود: در راستای حمایت از کالای ایرانی، دانش آموزان برنامه هایی را برای فرهنگ سازی و گفتمان سازی مصرف و حمایت از محصول ایرانی در مداس، خانواده ها و حتی در میان خود پیاده سازی خواهند کرد و مصرف آن را از جامعه مطالبه می کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: دانش آموزان همچنین از مسؤولان تولید کالای کیفیت دار را خواستار خواهند شد.

علامتی خاطرنشان کرد: همه ساله شعاری  طبق آیه سال که از سوی نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی مطرح می شود، معین می کنیم که امسال آیه 29 سوره فتح انتخاب شد و تبیین آن از سوی نماینده رهبری صورت خواهد گرفت.

وی در رابطه با سیاست های جدید ابلاغی از سوی دفتر اتحادیه برای سال تحصیلی جدید تصریح کرد: نگاه ویژه به برنامه های استانی، بومی و منطقه ای با محوریت مدرسه مدنظر است و یکی از اهداف سفر به استان ها تبیین موضوع و آماده سازی دانش آموزان خواهد بود تا دانش آموزان در تابستان آموزش های لازم را فراگیرند و در آغاز سال تحصیلی در مدارس نقش ایفا کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات