۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۷۲۳
سلیمی:

تمام توان دشمن برای فشار اقتصادی بر کشور متمرکز است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی دانسته‌اند که از طریق نظامی و امنیتی نخواهند توانست جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند، از این رو تمام توان خود را بر روی فشار اقتصاد بر کشور متمرکز کرده‌اند.
اصغر سلیمی اصغر سلیمی

اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از سال 88 تا سال 97 شعارهایی بر محوریت مسائل اقتصادی برای سالها انتخاب کردهاند.

سلیمی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط اقتصادی کشور از قبیل تحریمهای ظالمانه آمریکا و غرب، کمبود اشتغال و مشکلات معیشتی مردم، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

وی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هر بهانهای تحریمهای جدیدی علیه مردم ایران وضع میکنند تا با فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به آینده نظام بدبین کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران به خوبی دانستهاند که از طریق نظامی و امنیتی نخواهند توانست جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند، از این رو تمام توان خود را بر روی فشار اقتصاد بر کشور متمرکز کردهاند.

مردم و مسؤولان دو رکن حمایت از کالای ایرانی هستند

وی با تأکید بر این که همه مردم و مسؤولان باید توجه ویژه‌ای به شعار سال داشته باشند، تصریح کرد: در صورتی که مردم و مسؤولان بتوانند شعار سال را سر لوحه کارهای خود قرار دهند، به راحتی خواهیم توانست این گردنه تاریخی را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مردم و مسؤولین دو رکن حمایت از کالای ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه بزرگترین مصرف کننده در کشور به شمار میآیند، اگر مردم نیازهای خود را با خرید کالای ایرانی تأمین کنند، بخش بزرگی از مشکلات تولیدکنندگان حل خواهد شد.

این نماینده مجلس با تأکید بر نقش قوای سهگانه در کاهش مشکلات معیشتی جامعه، عنوان کرد: دولت باید موانع تولید را برطرف کرده، با قاچاق کالا و واردات غیرضروری به صورت جدی مقابله کند و تسهیلات مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار دهد.

وی افزود: قوای سهگانه باید به تمام نهادها، سازمانها و ارگانهای تحت نظر خود ابلاغ کنند که برای تأمین نیازهای خود از کالای ایرانی استفاده کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخل کشور اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح و لوایح درست در کمیسیون اصل44 و فراکسیونهای اقتصادی، میتوانند به سرعت تحقق شعار سال کمک کنند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات