۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۷۲۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اجرای منویات رهبری کشور را در برابر تنش‌های اقتصادی مقاوم می کند

داودی با بیان این که شعار سال ۹۷ در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: کشوری که پایه‌های اقتصادی آن از اصول و ارکان اقتصاد مقاومتی تبعیت کند، در برابر تنش‌های اقتصادی مقاوم خواهد بود.
یوسف داودی

یوسف داودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شعار حمایت از کالای ایرانی را بهترین نام برای سال 97 دانست.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه بر افزایش بیکاری در کشور، مشکلات پیشروی تولیدکنندگان داخلی و مشکلات معیشتی مردم این شعار را انتخاب کردهاند.

داودی ابراز داشت: امیدواریم با اجرای صحیح شعار سال توسط مردم و مسؤولان نظام، تولیدات داخلی همراه با ارزان شدن قیمتها، افزایش کمی و کیفی قابل توجهی داشته باشند؛ بیتردید کالایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، نخواهد توانست نظر مردم را برای تهیه آن کالا جلب کند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه کارخانههایی در کشور وجود دارند که با تولید کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، مخاطبان خود را راضی نگه داشتهاند.

وی تصریح کرد: دولت با رفع موانع تولید، تسهیل شرایط صادرات و مساعدت های مالیاتی میتواند نقش ویژهای در احیای کارخانههایی داشته باشد که با ظرفیت محدود در حال تولید هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی عنوان کرد: متأسفانه بسیاری از کارخانههای داخلی از سوی دولت راهنمایی نمیشوند. راهنماییهای تخصصی کارخانهها و هدایت صنایع به سمت و سوی بازاری پرسود، موجب افزایش تولیدات داخلی به ویژه تولید کالاهای ضروری کشور خواهد شد.

وی با بیان این که شعار سال 97 در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: کشوری که پایههای اقتصادی آن از اصول و ارکان اقتصاد مقاومتی تبعیت کند، در برابر تنشهای اقتصادی مقاوم خواهد بود. چرا که چنین اقتصادی درونزا و برونگرا خواهد بود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات