۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۱۷۰۷
۲۲ اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

رقابت ۶ نفر از طلاب استان چهارمحال و بختیاری در مرحله کشوری المپیاد علمی

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه این استان توانستند به مرحله کشوری هفتمین دوره المپیاد علمی طلاب خواهر راه پیدا کنند.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

خانم طاهره اکبری، معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی المپیاد علمی طلاب خواهر تصریح کرد: به لطف الهی 6 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه این استان توانستند به مرحله کشوری هشتمین دوره المپیاد علمی طلاب خواهر راه پیدا کنند.

اکبری با بیان اینکه مرحله کشوری المپیاد علمی طلاب خواهر 22 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: 2 نفر از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، 2 نفر از طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بن، یک نفر از طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) لردگان و یک نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بروجن در این دوره از مسابقات کشوری با سایر طلاب استانها به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد علمی هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: به یقین این المپیادها با هدف بالا بردن انگیزه مطالعه در بین طلاب و فراهم آوردن زمینه یک رقابت سالم برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مرحله استانی این آزمون نزدیک به یکصد طلبه خواهر با هم به رقابت پرداختند، گفت: کشف استعدادهای برتر و هدایت آنها در مسیر رشد و شکوفایی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات المپیاد علمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مقام مسؤول تأکید کرد: طلابی که در آزمون المپیاد علمی کشوری رتبه کسب کنند، از امتیازات آموزشی و تحصیلی حوزه برخوردار می ‌شوند.

اکبری ادامه داد: برگزیدگان هفتمین آزمون علمی سطح دو طلاب در مرحله کشوری المپیاد علمی طلاب بدون شرکت در آزمون می توانند در سطح سه حوزوی ادامه تحصیل دهند./9457/ت303/ب1

ارسال نظرات