۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۶۹۰
امام جمعه تبریز:

اعتماد و اعتقاد ملت در گرو خدمت‌گزاری مسؤولان است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که مردم انتظار خدمت‌گزاری از مسؤولان را دارند، گفت: اعتماد و اعتقاد ملت در گرو خدمت‌گزاری مسؤولان است.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی عصر چهارشنبه در جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با بیان این‌که متأسفانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها در موارد خاصی خلاصه شده است، اظهار داشت: فساد اداری و اقتصادی جزء مهم‌ترین منکرات امروز جامعه است.

وی با بیان این‌که مردم انتظار خدمت‌گزاری از مسؤولان را دارند، خاطرنشان کرد: اگر خدمات نظام بدون ویژه‎خواری برخی افراد باشد، به عبارت دیگر اگر همه در قانون یکسان باشند، ملت نیز اعتماد، اعتقاد و اطمینان نسبت به مسؤولان نظام خواهند داشت، در غیر این صورت اعتماد مردم خدشه‌دار خواهد شد.

امام جمعه تبریز بها دادن به نیروی انسانی، دانش و خلاقیت نسل جوان کشور را رمز رهایی از مشکلات دانست و افزود: با اعتماد به جوانان می توان سند چشم انداز ۱۴۰۴ و توسعه همه جانبه کشور را محقق کرد، در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد مدیریت فرماندهان جوان در جبهه‌ها بودیم و نتیجه این اعتماد را گرفتیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که نیروی انسانی جوان و اندیشمند در کشور موتور محرکه نظام به سمت تعالی و پیشرفت هستند، افزود: هوشیاری، مطالبه‌گری و آگاهی جوانان می‌تواند کشور را به سمت برنامه‌های هدفمند و دراز مدت رهنمون سازد.

امام جمعه تبریز افزود: هرچند دشمن با هر توطئه ای در صدد ایجاد انحراف در اندیشه های الهی و انقلابی جوانان هست اما نسل های مختلف از این انقلاب شکوهمند برخلاف خواست آنها، هر وقت و هر طور که لازم باشد، از کشور و نظام و دین و شرف و عزت ملی خود دفاع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان ما یکی از مایه‌های قوت کشور و انقلاب است، گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دو نسل با درایت و هوشمندی درکشور نقش آفرینی کرده اند و در حاضر نیز پویایی و تحرک نسل سوم انقلاب یعنی جوانان آرمانگرا و وفادار به آموزه های نظام اسلامی کشور را در مسیر رشد و بالندگی روزافزون قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید براین‌که شور، هیجان، ایمان و عواطف نسل اول انقلاب در نسل جدید هم وجود دارد، گفت: اعتقاد راسخ به این مسأله دارم که نسل جوان اگر در مسیر تحقق ارزش‌های انقلابی از پدران خود فعال‌تر و بالاتر نباشند، کمتر نیستند، در کشور ۲۵میلیون جوان داریم، که آینده نظام در اختیار آنهاست./935/پ203/ب1

ارسال نظرات