۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۶۵۵
در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد ایران؛

حکیم: گفت‌وگوی حقیقی ضامن حل و فصل بحران‌های منطقه است

رهبر جریان حکمت ملی عراق در استقبال از وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش دو کشور در شکل‌گیری تمدن اسلامی، تاکید کرد که گفت‌‌وگوی حقیقی حل و فصل بحران‌های منطقه را تضمین می‌کند.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر جریان حکمت ملی عراق، با حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس این جریان و رییس ائتلاف ملی شیعیان عراق، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به اعلام دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی در تهران، در این دیدار با توجه به مشترکات میان دو کشور، افق های همکاری، بویژه  در زمینه های فرهنگی و  نیز راه‌های تقویت همکاری های فرهنگی بررسی شدو

حکیم با تأکید بر این موضوع که دو ملت عراق و جمهوری اسلامی ایران، تاریخ و مشارکت فعالی  در غنی سازی جامعه بشری از طریق تفکر و آگاهی رسانی داشته اند، تصریح کرد: این دو ملت سهم به سزایی در شکل گیری تمدن اسلامی دارند.

وی در خصوص تحولات خاورمیانه همگان را به آرامش، عقلانیت و تکیه بر ادبیات گفت‌وگو به منظور حل مشکلات فرا خواند و در پایان تأکید کرد که حضور همه بر سر میز گفت‌وگویی حقیقی پایان بحران‌هایی که منطقه درگیر آن است را تضمین می‌کند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

ارسال نظرات