۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۶۱۶۳۲
آیت الله محسنی گرکانی در گفت وگو با رسا:

حمایت از کالای ایرانی باید در عمل مشاهده شود | مردم با همت و تعصب کشور خود را بسازند

نماینده خبرگان با تأکید بر حمایت متعصبانه و با همت مردم از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی به زبان نیست، بلکه این حمایت باید در عمل مشاهده شود.
آیت الله محسنی گرکانی آیت الله محسنی گرکانی

آیت‌الله احمد محسنی گرکانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره حمایت از کالای ایرانی از گرانی و وضعیت اقتصادی کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم ایران هستند که می‌توانند ایران را بسازند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی اظهار داشت: بسیاری از جمعیت هشتاد میلیونی کشور در کارهای اقتصادی فعال هستند، اگر همه با هم متحد و دلسوز ایران و خودشان باشند باید از کالای ایرانی استفاده کنند.

آیت‌الله محسنی گرکانی ادامه داد: شاید کیفیت کالای ایرانی کمی پایین تر باشد اما باید از آن حمایت کرد؛ برای از بین بردن عیوب کالا نیازمند خریدار هستیم تا بتوانیم به کیفیت بهتر فکر کنیم؛ اما از بس کالای خارجی را خریدیم آن‌ها را قوی و سرمایه‌دار کردیم اما خودمان فقیرتر شدیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ارائه مصداقی از مصرف کالای داخلی توسط کشورهای دیگر بیان کرد: استکان‌های ژاپنی در ابتدای امر بسیار کیفیت بدی داشت و مشتری هم نداشت؛ رئیس جمهور این کشور از مردم خواست که اگر غیرت، تعصب و علاقه به کشور خود دارند کالای کشور خود را مصرف کنند؛ مرحله دوم بهتر و مرحله سوم تمام عیوب آن از بین رفت.

وی ابراز داشت: اگر کالای ایرانی مصرف شود کیفیت بالا می‌‌رود، علاوه بر اینکه مردم کشور با علاقه بیشتری آن را مصرف می‌کنند مردم دنیا نیز به دنبال کالای ایرانی می‌آیند؛ بیشتر دردهای دنیایی قابل درمان است.

آیت الله محسنی گرکانی در پایان گفت: حمایت از کالای ایرانی به زبان نیست، حمایت به عمل است. من به عنوان یک مشتری حتی اگر جنس ایرانی برایم خوشایند نباشد می‌خرم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات