۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۶۲۹
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد قزوین:

رونق تولیدات داخلی راه ورود کالاهای خارجی به کشور را خواهد بست

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: مسؤولان باید با برنامه‌ریزی و جلوگیری از واردات چرخه تولید را به حرکت درآورده و با مدیریت صحیح و بصیرت و آگاهی از ورود کالاهای خارجی به درون کشور جلوگیری کنند.
حجت الاسلام حسین عدالتی

حجت الاسلام حسین عدالتی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با توجه به عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب موجب استقلال و پیشرفت کشور می‌شود متاسفانه مسؤولان گاهی به شعارهایی که از سوی رهبری بیان می‌شود عمل می‌کنند و گاهی هم نسبت به آنها بی‌توجهی دارند.

وی در ادامه با اشاره به مسأله اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی نام‌گذاری سال حمایت از کالای ایرانی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به مسأله اقتصاد مقاومتی و تاکید بیشتر بر این امر امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند از این رو، بی‌توجهی به فرمایشات ایشان موجب بیکاری، تورم، تعطیلی کارخانجات، از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها و رکود اقتصادی می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه مسؤولان باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح اهتمام لازم را بر تولید و اشتغال داشته باشند اظهار کرد: مسؤولان باید با برنامه‌ریزی و جلوگیری از واردات چرخه تولید را به حرکت درآورده و با مدیریت صحیح و بصیرت و آگاهی از ورود کالاهای خارجی به درون کشور جلوگیری کنند.

حجت الاسلام عدالتی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خصوص استفاده و حمایت از کالای ایرانی و داخلی تصریح کرد: مردم باید در کنار مسؤولان برای کشور و تولیدات آن ارزش قائل شده و به فکر بیکاری و تورم اقتصادی باشند متاسفانه برخی از اجناس داخلی با برند خارجی در کشور به فروش می‌رسد از این‌رو، مردم باید این کالاها را خریداری نکنند تا تولید ملی پیشرفت کند.

وی در پایان گفت: مردم ما باید با پیروی از فرمایشات رهبری در جهت حمایت و استفاده از کالای ایرانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشند که با خرید کالای ایرانی و داخلی به نفع کشور عمل کرده و زمینه خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور را فراهم کنند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات