۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۶۲۲
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تأکید کرد؛

لزوم حمایت مردم از پیام رسان های داخلی

امام جمعه چغادک بر لزوم حمایت مردم از پیام رسان های داخلی تاکید کرد و گفت: در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام و برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی این امر ضرورت دارد.
حجت الاسلام خدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران درباره موضوع فیلتر شدن پیام رسان های خارجی گفت: فتوای رهبر معظم انقلاب در مورد صيانت از حريم خصوصى مردم در پيام‌رسان‌هاى داخلى‌ یک فتوای تاریخی و مترقیانه است که ایشان فرمودند؛ تعرض به امنيت و حريم داخلى مردم «حرام شرعى» است و نبايد انجام شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به تأثیرات مخرب سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیام رسان های خارجی مثل تلگرام که رییس کل بانک مرکزی یکی از عوامل التهابات بازار ارز را نقش مخرب تلگرام اعلام کرد، باید امکانات پیام رسان های داخلی تقویت شود و همچنین فتوای رهبری به خوبی رعایت شود تا مردم به آن پیام رسان ها رغبت بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه چغادک بر لزوم حمایت مردم از پیام رسان های داخلی تاکید کرد و ابراز داشت: در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام و برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی این امر ضرورت دارد.

وی همچنین به التهابات بازار ارز اشاره کرد و بیان داشت: در خصوص التهابات بازار ارز لازم است همه گروه ها به دولت کمک کنند تا این مرحله هم پشت سر گذاشته شود. گروه ها در این بحران‌ها و مشکلاتی که برای کشور پیش می آید نباید به فکر انتقام گیری سیاسی باشند./833/پ204/ب1

ارسال نظرات