۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۶۱۶۰۴
عضو جامعه روحانیت مبارز:

جریانات سیاسی با کنار گذاشتن مسائل جناحی برای تحقق شعار سال تلاش کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جریانات سیاسی با کنار گذاشتن مسائل جناحی باید در جهت تحقق شعار سال کمک کنند، گفت: تولیدکنندگان داخلی تلاش کنند که محصولات خود را افزایش دهند و تولید آن ها نیز قابل رقابت با تولیدات خارجی باشد.
ابراهیمی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: جامعه‌ای که به دنبال استقلال است باید اقتصاد خود را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه کشوری که از نظر اقتصادی وابسته باشد به طور قطع سیاست آن نیز کارایی ندارد، گفت: ایران اسلامی به استقلال اقتصادی نیاز دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید با حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصادی در کشور ایجاد شود، افزود: این استقلال سبب خنثی شدن تحریم های علیه کشور می شود و سرمایه گذاری نیز انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: با حمایت از تولیدکنندگان ایرانی باید به آن ها دلگرمی بدهیم تا تولیدات بیشتر و کالاهای با کیفیت تری داشته باشند.

وی ادامه داد: با وارد شدن کالای خارجی به داخل، ارز و ثروت از این کشور خارج می شود، ورود کالای قاچاق سبب بیکاری جوانان و تعطیلی برخی از واحدها می شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مخاطب سخنان امسال مقام معظم رهبری تمام مردم و مسؤولان هستند، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید روی حمایت از کالای ایرانی تعصب داشته باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه جریانات سیاسی با کنار گذاشتن مسائل جناحی باید در جهت تحقق شعار سال کمک کنند، اظهار کرد: تولیدکنندگان داخلی تلاش کنند که محصولات خود را افزایش دهند و تولید آن ها نیز قابل رقابت با تولیدات خارجی باشد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بر روی اقتصاد کشور حرکت ملی صورت نگرفته و اقتصاد ایجاد شده در کشور، اقتصاد جاذبه بوده نه اقتصادی که بتواند جوابگوی مردم باشد./880/ت303/ب1

ارسال نظرات