۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۵۶۶
بابایی صالح در گفت‌وگو با رسا:

عاقبت تکیه آل سعود به عصای آمریکا چیزی جز سرنوشت صدام نیست

نماینده مجلس حمله به سوریه را نشان از آخرین نفس‌های آمریکا دانست و گفت: عاقبت تکیه زدن عربستان سعودی به عنوان گاو شیرده به عصای بیگانگانی همچون آمریکا چیزی جز سرنوشت صدام نیست.
روح الله بابایی صالح

روح‌الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، گفت: طبق فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب حمله موشکی آمریکا و همدستانش به مردم بی دفاع و مظلوم سوریه یک جنایت جنگی است.

وی افزود: شکست مفتضحانه آمریکا در قضیه داعش او را بر این داشت تا به کمک فرانسه و انگلیس با حمله موشکی به سوریه روحیه تروریست‌های تکفیری را تقویت و این شکست را به گونه‌ای جبران کند که با عنایت الهی پدافند سوریه بسیاری از آن موشک‌ها را منهدم و شکست دیگری را بر آمریکا تحمیل کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سرمایه گذاری‌های آمریکا در آتش افروزی منطقه، ابراز کرد: آمریکا هفت تریلیون دلار برای آتش افروزی منطقه سرمایه گذاری کرد ولی نتیجه‌ای جز شکست دریافت نکرد به طور قطع از این پس نیز نتیجه‌ای جز شکست را نخواهد دید.

بابایی صالح وحدت و یکپارچگی برخی کشورها مانند سوریه، عراق، ایران، روسیه و لبنان را عامل شکست آمریکا در منطقه دانست و گفت: هدف از این وحدت حمایت از مظلوم است، رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حامی مظلوم هستیم و از هر مردم مظلوم در هر نقطه جهان حمایت می‌کنیم.

وی پیروزی کشور سوریه را پس از 7 سال جنگ نابرابر متعلق به جبهه اسلام دانست و بیان داشت: حمله به سوریه نشان از آخرین نفس‌های آمریکا دارد، آمریکایی ها استفاده از پولهای عربستان در منطقه کودک کشی می‌کند بر همین اساس عامل همه این جنایات عربستان است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: عاقبت تکیه زدن عربستان سعودی به عنوان گاو شیرده به عصای بیگانگان غربی و رها ساختن همسایگان چیزی جز عاقبت صدام نیست.

بابایی صالح با بیان اینکه امروز کشورهای عربستان، بحرین، کویت و امارات با خرید تسلیحات آمریکایی در اصل منبع درآمدی برای صهیونیست‌های غرب نشین به شمار می‌روند، گفت: امروز ایران عامل ثبات و آرامش در منطقه است و همسایگان ایران نباید به دشمن خود تا این حد اعتماد کنند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات