۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۶۱۵۳۰

زمزمه‎های مناجات شعبانیه در حرم رضوی طنین‌انداز می‎شود

همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان المعظم؛ ماه عبادت‌های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه، نوای ادعیه و مناجات شعبانیه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) طنین انداز می‎شود.
مناجات

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه شعبان‌المعظم ماهی است لبریز از مهر، رحمت و امید، گفت: این ماه که سرشار از اعیاد و رحمت الهی است، فرصت مناسبی است تا با زمزمه مناجات و ادعیه، دل را هر چه بیشتر از ناخالصی ها زدوده و خویشتن را برای ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی اظهارکرد: به همین بهانه این معاونت در ماه شعبان ویژه برنامهای با عنوان «مناجات شعبانیه» با اجرای برنامههایی همچون قرائت ادعیه، مناجات و مدیحه‌سرایی در نظر گرفته تا زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) در این شبهای روحانی از این مراسم‌ بهره معنوی ببرند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: به همین منظور هر روز از ساعت 3:15 بامداد، مناجات شعبانیه توسط مداحان برجسته کشوری در رواق امام خمینی(ره) قرائت میشود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: همچنین در این ایام زیارت «امین الله» بعد از نمازهای یومیه در رواق‌های دارالحجه، امام خمینی(ره) و ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد توسط مداحان برجسته کشوری قرائت خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات