۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۱۵۱۷
امام جمعه بندر امام مطرح کرد؛

معرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگوی استقلال طلبی، دستاورد قطع رابطه با آمریکا

امام جمعه بندر امام گفت: معرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگوی استقلال طلبی و مبارزه با استکبار در سطح جهان از جمله دستاوردهای قطع رابطه با آمریکا است.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای جنایت کار که ضربه سختی خورده بود به طور مداوم علیه نظام اسلامی به توطئه چینی های سیاسی پرداخت.

امام جمعه بندرامام با بیان اینکه تسخیر سفارتخانه آمریکا نتیجه توطئه چینی های این کشور بود، خاطرنشان کرد: آمریکا برای برقراری ارتباط با کشورمان خواهان امتیاز بود و تهدید کرد که در صورت عدم پاسخگویی به چنین خواسته ای، قطع رابطه خواهد کرد که پس از عدم دریافت خواسته ها رابطه اش را قطع کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام گفت: معرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگوی استقلال طلبی و مبارزه با استکبار در سطح جهان از جمله دستاوردهای قطع رابطه با آمریکا بود.

حجت الاسلام تابش با بیان اینکه اتکا به خود، استقلال، حرکت به سوی خودکفایی و تکیه بر نیروهای داخلی دیگر پیامدهای قطع رابطه با آمریکا بود، ابراز داشت: این قطع رابطه جواب قاطعی به تهدیدهای آمریکا بود چرا که آمریکا با تهدید به قطع رابطه تصور عقب نشینی جمهوری اسلامی را داشت.

وی با بیان اینکه امروزه نسبت به گذشته انقلابی تر هستیم، تصریح کرد: باید همگان بدانند که آمریکا خود قطع رابطه کرده و آغاز کننده هجمه های سیاسی علیه نظام اسلامی بود و ما نیز تنها به دفاع سیاسی از خود می پردازیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات