۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۵۰۶
امام جمعه آبگرم:

دستیابی به استقلال اقتصادی در گرو حمایت از تولیدات داخلی است

امام جمعه آبگرم گفت: اگر دولتی بتواند استقلال اقتصادی کشور را حفظ کند و از ورود کالاهای خارجی که بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت ملی کشور به حساب می‌آید جلوگیری کرده و تولید داخلی را به جریان اندازد پیروز میدان خواهد بود.
حجت الاسلام علی صالحی

حجت الاسلام علی صالحی امام جمعه آبگرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: اگر دولت بتواند استقلال اقتصادی کشور را حفظ کرده و از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی جلوگیری کند بدون تردید می‌تواند گام‌های بزرگی را در جهت حمایت از کالای ایرانی بردارد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون شعار سال جدید افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند تمام مردم و مسؤولان وظیفه دارند در جهت حمایت از کالای ایرانی با جلوگیری از واردات، مدیریت صحیح توزیع و حمایت از تولید ملی موجب کیفیت‌بخشی به کالای ایرانی شوند.

امام جمعه آبگرم حفظ استقلال اقتصادی کشور را از مهم‌ترین اقدامات دولت دانست و اظهار کرد: اگر دولتی بتواند استقلال اقتصادی کشور را حفظ کند و از ورود کالاهای خارجی که بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت ملی کشور به حساب می‌آید جلوگیری کرده و تولید داخلی را به جریان اندازد پیروز میدان خواهد بود.

حجت الاسلام صالحی در ادامه ارزش‌گذاری نسبت به تولیدات داخلی را عاملی برای تقویت اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: اگر دولت در حمایت از تولید ملی عملکرد نامناسبی داشته باشد مردم می‌توانند با خرید کالاهای ایرانی و حمایت از آن موجب تقویت تولیدات داخلی شوند اگر برای تولید داخلی ارزش قائل شویم امنیت و سلامت جامعه تامین خواهد شد.

وی در پایان گفت: همه ما مردم و به ویژه مسؤولان نباید از شعار سال که با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است غافل شویم محتوای این شعار بسیار جامع و کامل بوده از این رو برای تحقق آن همه باید تلاش کرده و کشور خود را به خودکفایی و استقلال برسانیم./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات