۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۶۱۵۰۵
استاد حوزه علمیه قزوین:

حمایت از تولید داخلی سبب رونق بازار داخلی می شود

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مسؤولان باید در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ملی تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند تا حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی فرهنگ‌سازی شود زیرا حمایت از تولید داخلی همواره سبب رونق اقتصاد و بازار کسب و کار خواهد شد.
پوستر/ حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی

حجت الاسلام ابراهیم صفی‌خانی استاد حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: مسؤولان در عملکرد خود در جهت حمایت از تولید ملی باید پیشقدم باشند این امر موجب می‌شود که فرهنگ استفاده از کالای ایرانی مورد تبلیغ قرار گرفته و بستر حمایت و مصرف کالای ایرانی فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به آثار مثبت استفاده از کالای ایرانی افزود: هنگامی که مردم از تولید داخلی حمایت کرده و کالای ایرانی را مورد استفاده قرار می‌دهند زمینه برای اشتغال‌ و کاهش تورم فراهم می‌شود در حالی که خرید کالای خارجی سبب تورم و بیکاری و ایجاد اشتغال برای کشورهای خارجی می‌شود.

این استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید داخلی را از وظایف خطیر مسؤولان دانست و اظهار کرد: مسؤولان باید در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ملی تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند تا حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی فرهنگ‌سازی شود زیرا حمایت از تولیدات داخلی همواره موجب رونق اقتصاد و بازار کسب و کار خواهد شد.

وی در پایان گفت: کشور ما اگر بخواهد به استقلال اقتصادی و معیشتی برسد باید شعارهای رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و با مدیریت منسجم و برنامه‌ریزی صحیح زمینه تحقق آنها را را فراهم کند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات