۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۶۱۵۰۲
مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان ماهشهر خبر داد؛

تنظیم ۵۰ مقاله در نیمسال دوم/ جذب ۱۵ طلبه برای سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر از تهیه ۵۰ مقاله در نیمسال دوم تحصیلی و پذیرش ۱۵ طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علمیه

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه معاونت پژوهش مدرسه 50 مقاله را در نیمسال دوم تحصیلی آماده کرده است، اظهار داشت: این مقاله ها را طلاب پایه های سوم تا ششم تهیه و به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال کردند حال آنکه در سال گذشته 112 مقاله از سوی همه پایه های تحصیلی ارائه شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید خواهان جذب 15 طلبه هستیم، گفت: جذب نیروهای نخبه اولویت مدرسه است که در این باره طلبه ها و مبلغان فعال در مساجد و مدارس؛ دانش آموزان برتر را از لحاظ اخلاقی و علمی شناسایی کردند.

این مقام مسؤول در رابطه با شعار سال افزود: معاونت های تهذیب و تبلیغ در این باره با وجود تعطیلی زیاد در طول سال تحصیلی و کمی فرصت مطالعه و تحقیق گام هایی برداشته اند.

حجت الاسلام خوشبین گفت: آمادگی طلاب برای امتحانات نهایی فوق العاده بالا است و در زمینه آموزشی کلاس های مباحثه را با جدیت پیگیر هستند.

وی برگزاری دوره مشاوره ای ویژه طلاب برای حضور پرثمرتر در مدارس آموزش و پرورش و کلاس خوانش کتاب اخلاق آیت الله نراقی در زمینه فعالیت های تهذیبی را از دیگر فعالیت های مدرسه برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات