۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۴۹۹
حجت‌الاسلام زارع:

با انقلاب اقصادی باید وضع کشور را متحول کرد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تولیدات مختلف داخلی را در بسیاری از موارد جوابگوی نیاز مردم دانست و گفت: اکنون بهترین زمان در به وجود آوردن تحول در اقتصاد کشور است.
حجت‌الاسلام محمد‌زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران

حجت‌الاسلام محمد‌زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تقویت صنعت تولید را در حمایت از کالای ایرانی دارای اولویت ارزیابی کرد و گفت: بخش خصوصی و داخلی باید بیش از پیش تقویت شده و توانایی رقابت در بازار را داشته باشد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات کالای ایرانی را همان کالای با کیفیت محصول دست تولید کنندگان دانست و افزود: کالای ایرانی باید دارای کیفیت باشد تا بتواند در بازار منطقه رقابت کند؛ بنابراین باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم تا تمام کالاهای ایرانی دارای کیفیت بالا باشد.

وی ادامه داد: وابستگی به تولیدات خارجی یعنی کشورهای اروپایی و آسیایی را باید قطع کنیم؛ اکنون هم بهترین زمان انجام این کار  است؛ این بهترین موقع است که می‌توان انقلاب اقتصادی ایجاد و اقتصاد کشور را متحول کرد.

حجت‌الاسلام فومنی زمان کنونی را برای تغییرات اساسی و ریشه‌ای در اقتصاد آماده ارزیابی کرد و گفت: مردم باید از کالاهای خارجی کمتر استفاده کنند؛ مشابه بسیاری از کالاهای وارداتی در بازار کشور وجود دارد و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران در پایان گفت: محصولات کشاورزی و صنعتی، تولیدات مختلف داخلی وجود دارد که می‌توان به آن‌ها تکیه کرد و با این تولیدات مختلفی که در کشور وجود دارد تقریباً در بسیاری از کالاها نیازی به کالاهای خارجی وجود ندارد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات