۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۶۱۴۸۳
مقدم‌‌فر:

سپاه حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه T۴ را بی پاسخ نمی‌گذارد

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی و حمله به پایگاه T۴ را بی پاسخ نمی‌گذارد و آن‌ها که به خود چنین جسارتی دادند باید تقاص پس بدهند.
مقدم فر

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم بصیری‌پور، اظهار داشت: شهید بصیری‌پور افتخاری برای خراسان‌جنوبی است که در عرصه‌ دفاع از اسلام به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت ابوالفضل(ع) شهدای دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند، گفت: حضرت ابوالفضل(ع) شهیدی عاشورایی بود که از امام خود دفاع کرد.

مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی هستند 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) از گذشته تاکنون بوده است و امروز مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی هستند که پیام آن‌ها ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است.

مقدم‌فر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما بر اساس وظیفه توحیدی دفاع از مظلوم می‌کنیم، لذا این دفاع جزو اهداف و دکترین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب این نگرانی را داشتند که انقلاب اسلامی مانع تداوم ظلم است لذا باید نابود شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا طرح خاورمیانه بزرگ را محقق کند و اینکه مردم، امنیت و منابع انرژی برای آن‌ها و در خدمت رژیم صهیونیستی باشند و با این هدف با کمک انگلیس و آمریکا تشکیل نظام دادند.

خلق داعش یکی از اقدامات رژیم صهیونیستی است

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آخرین اقدام رژیم صهیونیستی، خلق داعش بود، خاطرنشان کرد: آن ها نتوانستند انقلاب اسلامی را با توطئه‌های مختلف شکست دهند لذا داعش را ایجاد کردند تا به اسم پرچم"لااله الا الله" و اسلام انسان‌ها را بسوزانند و سر ببرند اما مدافعان حرم نقشه آن‌ها را خنثی کردند‌.

مقدم‌فر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هفته گذشته هفت نفر از رزمندگان ایرانی را در سوریه به شهادت رساند، اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های شهید بصیری پور و مابقی شهدای این حمله آن است که برای نخستین‌بار به صورت مستقیم پرده و نقاب از چهره صهیونیست‌ها در ارتباط با جریان تکفیری و داعش کنار رفت.

وی افزود: آن‌ها همواره ادعا می‌کردند مخالف تروریست و داعش هستند اما امروز رژیم صهیونیستی مستقیم به ایرانی‌ها حمله کرد هر چند آن‌ها جرات روبرو شدن را نداشتند و در نیمه‌های شب بمباران کردند و جنایت انجام دادند.

سپاه حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه T4 در سوریه را بی پاسخ نمی‌گذارد

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از افتخارات شهید بصیری‌پور این است که در جنگ با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام رژیم صهیونیستی و حمله به پایگاه T4 را بی پاسخ نمی‌گذارد و آن‌ها که به خود چنین جسارتی دادند باید تقاص پس بدهند.

مقدم‌فر با بیان اینکه تمام اقدامات آن‌ها به دلیل ترس است، گفت: این وعده را به ملت ایران می‌دهیم که تمام فرماندهان سپاه و همه کسانی که رژیم صهیونیستی از شنیدن اسم آن‌ها به خود می‌لرزد اقدامات اسرائیل را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در همان خط امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت ابوالفضل(ع) هستند و شهید بصیری‌پور نیزادامه‌دهنده همین راه است.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز برخی نمی‌خواهند یاد و خاطره شهدا در کشور زنده شود، بیان کرد: بزرگداشت شهدا به اندازه شهادت ارزش دارد و شهدا، اسلام را جهانی می‌کنند.

مقدم‌فر با بیان اینکه نگرانی امروز آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از گسترش اسلام است، اذعان داشت: جنگ عربستان سعودی در یمن سبب شد تا میلیون‌ها نفر در یمن آماده جهاد باشند، یمن در صدر اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است و طبق برخی روایات نیز بیشتر اصحاب امام زمان(عج) از یمن هستند.

مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کردند

وی تصریح کرد: رژِیم صهیونیستی و آمریکا هر کاری که از سال 2000 تاکنون انجام دادند بر علیه آن‌ها تمام شده است و امروز مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کرده و اسلام را نجات دادند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از اهداف دشمنان نابودی حریم اهل بیت(ع) است اما هدف اصلی آن‌ها از بین بردن انقلاب اسلامی می‌باشد، قبل از این داعش به صورت مخفیانه مجروحان خود را به تل‌آویو انتقال می‌داد اما پرده و نقاب از چهره رژیم صهیونیستی کنار رفت.

مقدم‌فر با بیان اینکه ولایت بزرگ‌ترین نعمت در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز برخی با شعار عدالت‌خواهی، آزادی و لیبرالیسم قرآن را سرنیزه می‌کنند.

وی افزود:  استراتژی و نفوذ معنوی و فرهنگی جمهوری اسلامی نه تنها در سوریه، لبنان و عراق بلکه به اروپا و آمریکا نیز رسیده است به همین دلیل دشمنان نگران هستند و می‌خواهند ما را در داخل سرگرم کنند تا پیام انقلاب به درون کشور برگردد./۸۸۰/د103/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات