۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۴۶۷

برگزیدگان مسابقات فرهنگی تیپ امام صادق تجلیل شدند

طی مراسمی از برگزیدگان مسابقات فرهنگی سفر راهیان نور تیپ امام صادق(ع) تجلیل شد.
بدرقه کاراوان راهیان نور علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که تعدادی از پرسنل، اساتید نخبه و بسیجیان به همراه خانواده های خود به مناطق عملیاتی جنوب سفر کرده اند، گفت: بیش از 200 نفر در این سفر شرکت داشته اند.

حجت الاسلام رفیعی ابراز داشت: به همراه این کاروان، شماری از اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم نیز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

رفیعی معاون فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به برنامه های فرهنگی سفر به راهیان نور گفت: در این سفر زیارتی برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله مسابقه سفرنامه، دل نوشته همچنین مسابقه مکتوب برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقه دل نوشته بیش از 19 نفر، در مسابقه مکتوب 38 نفر، و در سفرنامه بیش از 15 نفر شرکت کردند که روز گذشته طی مراسمی از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شد.

حجت الاسلام رفیعی افزود: در بخش مسابقه سفرنامه سمیه غلامرضا پور، در بخش نوجوانان سجاد انجم شعاع و در بخش دل نوشته فاطمه غفاریان، زهرا جعفری، فاطمه زهرا احسانی پور و میلاد هندی جانی رتبه های برتر را کسب کردند؛ همچنین در بخش مسابقه مکتوب به قید قرعه از 10 شرکت کننده تقدیر شد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات