۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۶۱۴۶۰
در همایش عبای خاکی؛

راویان برتر روحانی راهیان نور تجلیل می شوند

در همایش عبای خاکی که با حضور بیش از ۱۵۰ راوی روحانی راهیان نور برگزار می شود به ۱۵ راوی برتر در ۷ محور تندیس عبای خاکی اهدا می شود.
راویان روحانی

حجت الاسلام رضا آبیار در گفت و گو با خبرنگر خبرگزاری رسا، در زمینه برگزاری همایش تجلیل از روایان روحانی راهیان نور تحت عنوان عبای خاکی گفت: این مراسم با حضور بیش از 150 روحانی راوی و خانواده های آنها از سوی ستاد روایان روحانی سیره شهداء برگزار می شود.

دبیر ستاد راویان روحانی سیره شهدا ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری پنج شنبه 30 فروردین پس از نماز ظهر در اردوگاه فرهنگی تربیتی ولایت واقع در میدان 72 تن برگزار می شود.

وی با بیان این که در مراسم عبای خاکی به بیش از 15 راوی برگزیده تندیس عبای خاکی در هفت محور اهدا می شود، گفت: راوی روحانی جبهه دفاع حرم از محورهای انتخاب راوی است؛ در سال گذشته بیش از 20 روحانی به سوریه اعزام شده اند که به فعال ترین آنها تندیس عبای خاکی اهدا می شود.

حجت الاسلام آبیار ادامه داد: به سه راوی نیز بر اساس ارائه محتوای متناسب با مخاطب یعنی یک راوی دانشجویی، یک راوی دانش آموزی ویک روای عمومی همچنین به سه راوی براساس میزان حضور در راهیان نور که بیشترین زمان حضور در راهیان نور 25 روز بوده است تندیس عبای خاکی اهدا می شود.

وی افزود: به سه راوی نیز بر اساس ابتکار و خلاقیت در حوزه روایت گری همچنین خادم الشهداء برتر روحانی و راوی پیشکسوت دفاع مقدس و راهیان نور و راوی برتر حوزه محافل و مراسم شهدا تندیس عبای خاکی اهدا می شود./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات